Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423309/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8312121
1.5.8.) Numer faksu: 76/8312119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jerzmanowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c140f6-081b-4f1f-a43d-65cacf9aaa51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061659/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Jerzmanowa w okresie wrzesień - grudzień 2024 r.
1.3.6 Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jerzmanowa do placówek oświatowych w Głogowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej w sposób bezpieczny i punktualny poprzez dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2024/2025 (przewóz minimum 358 dzieci, przy średnim dziennym przebiegu 250 km) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 10a – wzór umowy do niniejszej SWZ. Wykaz tras został określony w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. Usługa będzie wykonywana taborem Wykonawcy.Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią ilość środków transportu (minimum 4 autokary z 60 miejscami siedzącymi każdy) w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy
i ilością dzieci. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, w czasie zaproponowanym w ofercie – jednak nie dłuższym niż 40 min od momentu stwierdzenia awarii. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie dowozu do jednostek i w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania. Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych dzieci. Nie należy usługi przewozu klasyfikować jako przejazdy regularne, usługa jest realizowana wyłącznie na rzecz Zamawiającego. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące (tj. jeden uczeń = jedno miejsce siedzące) oraz odpowiednią temperaturę w pojeździe w zależności od pory roku, tj. w sezonie zimowym od 5 do 15 stopni Celsjusza i w sezonie letnim od 18 do 25 stopni Celsjusza. Wspólny słownik zamówień CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od 02.09.2024 r. do 31.12.2024 r. Przewozy odbywać się będą w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 oraz w dni, w których szkoła jest zobowiązana zapewnić uczniom zajęcia wychowawczo-opiekuńcze i dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowa uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli z terenu gminy Jerzmanowa Zamawiający może dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 455 Prawo zamówień publicznych poprzez: 1) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową, 3) zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 174000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 32 ust. 6 oraz art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, polegającą na dowożeniu dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Jerzmanowa z domu do placówek oświatowychi z powrotem z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w roku szkolnym 2023/2024. Przewóz będzie odbywać się na trasie wskazanej w harmonogramie dowozu (przewóz 12 dzieci, przy średnim dziennym przebiegu ok. 170 km), stanowiący załącznik nr 1 do umowy z Wykonawcą.
Przewóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 tj. od 02.09.2024 r. do 31.12.2024 r. oraz w dni, w których szkoła jest zobowiązana zapewnić uczniom zajęcia wychowawczo-opiekuńcze i dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. Dowozy i odwozy będą odbywać się ściśle według harmonogramu sporządzonego przez Zamawiającego. Przewoźnik dostosuje świadczenie usług do harmonogramu, a także wszystkich zmian w czasie trwania roku szkolnego.
a) Zamawiający przedkłada Wykonawcy harmonogram, o którym mowa wyżej, w terminie do 26 sierpnia 2024 r. W przypadku zmiany harmonogramu, nowy harmonogram Zamawiający przedłoży Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi ze zmianami.
b) Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym umową może ulegać zmianie zgodnie
z ust. 7, a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się
w związku z tym przebieg trasy dowozu do danej szkoły/placówki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów.
c) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie dowozu do jednostek i w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania. Usługa będzie wykonywana taborem Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią ilość środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością korzystających dzieci.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jeden sprawnie technicznie pojazd, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, sprawny technicznie, wyposażony w atestowany sprzęt zabezpieczający, klimatyzację, specjalne oznakowanie, umożliwiające transport wózka inwalidzkiego, z kierowcą i opiekunem o ilości miejsc nie mniejszej niż dla 12 uczniów, w tym dwóch uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim.
e) Ilość miejsc w pojeździe powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w trakcie obowiązywania umowy co najmniej dwóch uczniów.
f) Wymaga się od Wykonawcy, aby zapewnił uczniom fachową opiekę w czasie przewozu przez pracowników Wykonawcy, tzn. pomoc w przemieszczaniu się, pomoc pielęgnacyjną i pierwszą pomoc, od momentu odebrania ucznia od rodziców (opiekunów) do momentu przekazania ucznia pracownikowi szkoły/placówki przy dowozie i od momentu odebrania ucznia od pracownika szkoły/placówki do momentu przekazania go rodzicom (opiekunom) przy odwozie.
g) Wymagania względem opiekunów:
funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół - zapewnienia bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
zaprowadzenia dzieci z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu;
opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu;
w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.
pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych uczniów oraz dla Zamawiającego.
h) Wymagania względem pojazdów:
pojazd musi posiadać ważne badania techniczne i być wyposażony w m.in.:
zabudowę do przewozu wózka inwalidzkiego z homologacją,
najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową, umożliwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu,
zestaw szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego lub windę,
komplet pasów zaczepnych do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn,
komplet pasów zabezpieczających osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.
i) Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w pojeździe miejsca siedzące oraz odpowiednią temperaturę w zależności od pory roku.
j) Wykonawca usługę przewozów i odwozów będzie realizował wyłącznie na rzecz Zamawiającego.
k) Szacowana łączna długość trasy dla jednego pojazdu w ciągu 1 dnia dowozu uczniów do szkół/placówek oświatowych wynosi około 170 km (tam i z powrotem) według trasy wskazanej w harmonogramie dowozu stanowiący załącznik nr 1 do umowy z Wykonawcą.
l) Cena oferty winna obejmować:
cenę jednostkową brutto za 1 km, w tym podatek VAT;
cenę łączną wartości zamówienia stanowiącą iloczyn:
- ceny jednostkowej brutto za 1 km i
- szacowanej łącznej długości trasy = 170 km i
- planowanej maksymalnej liczby dni dowozu = 83 dni.
cena winna zawierać wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy dla zrealizowania przedmiotu zamówienia.
m) Zamawiający może dokonać zmian umowy, o których mowa w art. 455 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 73800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "KOWALSKI" Monika Kowalska - Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251914015
7.3.4) Miejscowość: Grodziec Mały
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95948 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95948 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95948 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "KOWALSKI" Monika Kowalska - Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251914015
7.3.4) Miejscowość: Grodziec Mały
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95948 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.