eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraRemont pomieszczenia biurowego, korytarzy i klatki schodowej budynku A Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 29



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia biurowego, korytarzy i klatki schodowej budynku A Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 29

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia biurowego, korytarzy i klatki schodowej budynku A Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 29

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce9bc33-d0e5-446a-a037-21f0a36bc149

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Remont pomieszczenia biurowego, korytarzy i klatki schodowej budynku A Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 29

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.52.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia biurowego, korytarzy i klatki schodowej w budynku A Urzędu Miasta Jelenia Góra, zlokalizowanego przy ul. Sudeckiej 29 w Jeleniej Górze.
Wskazany wyżej budynek jest nieruchomością wolnostojącą, składającą się z dwóch głównych skrzydeł i łącznika, posiadającą 4 wejścia. Do przedmiotowej nieruchomości przylegają trzy parkingi.
Budynek pełni funkcję użyteczności publicznej w którym znajdują się czynne wydziały Urzędu Miasta Jelenia Góra.
Budynek znajduje się na obszarze układu urbanistycznego południowe przedmieście miasta Jelenia Góra wpisanego do rejestru zabytków a także jest ujęty Gminnej ewidencji zabytków

Zakres realizacji prac obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie przygotowania ścian, sufitów, biegów schodowych oraz podłóg do malowania;
2) roboty w zakresie remontu korytarzy, tj. remont ścian oraz sufitów z pracami wykończeniowymi malarskimi: parter 1.1A, pomieszczenie biurowe 1.4A (kancelaria), klatka schodowa w całości 1.15A, 2.12A, 3.14A , korytarz I P 2.1A. (oznaczenia zgodne z rysunkami inwentaryzacji stanowiącymi Załącznik nr 1, 2, 3 do Tomu III SWZ);
3) roboty w zakresie remontu podłóg drewnianych oraz schodów drewnianych, tj. korytarz I P 2.1A, korytarz II P 3.1A, klatka schodowa w całości 1.15A, 2.12A, 3.14A wraz z balustradą, poręczą i schodami (oznaczenia zgodne z rysunkami inwentaryzacji stanowiącymi Załącznik nr 1, 2, 3 do Tomu III SWZ).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205234,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205234,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205234,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Śliwiński wspólnik spółki - Firma Budowlana ŚLIWIŃSKI" s.c. Śliwiński Jan, Śliwiński Grzegorz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Śliwiński wspólnik spółki - Firma Budowlana ŚLIWIŃSKI" s.c. Śliwiński Jan, Śliwiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112725390

7.3.3) Ulica: Rubinowa nr 8

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205234,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.