eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AdamówAdaptacja poddasza budynku Domu Kultury-Pomnika Czynu Bojowego Kleeberczyków na potrzeby Filii Bibliotecznej w Woli Gułowskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja poddasza budynku Domu Kultury-Pomnika Czynu Bojowego Kleeberczyków na potrzeby Filii Bibliotecznej w Woli Gułowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Adamów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleeberga 5

1.5.2.) Miejscowość: Adamów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-412

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 257553140

1.5.8.) Numer faksu: 257553167

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adamow@adamow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://adamow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja poddasza budynku Domu Kultury-Pomnika Czynu Bojowego Kleeberczyków na potrzeby Filii Bibliotecznej w Woli Gułowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa613a60-3e5b-426c-9c7d-691195bbd37a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRL.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2021836,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą wyposażenia na zadaniu inwestycyjnym pn. „Adaptacja poddasza budynku Domu Kultury-Pomnika Czynu Bojowego Kleeberczyków na potrzeby Filii Bibliotecznej w Woli Gułowskiej”.
Zadanie przewiduje adaptację poddasza Domu Kultury –Pomnika Czynu Bojowego Kleeberczyków na potrzeby Filii Bibliotecznej w Woli Gułowskiej, wchodzącej w skład Gminnej Biblioteki Publicznej w Adamowie. Zarówno już przygotowana koncepcja jak i późniejsze prace projektowe uwzględniają potrzeby osób z niepełnosprawnościami w tym ruchową, wzrokową czy słuchową, ale również osób z dysfunkcjami sensorycznymi, kobiet w ciąży, rodziców z dziećmi, osób starszych czy dzieci. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni, która będzie uniwersalnie dostępna i tym samym pozwoli na sprawiedliwe i pełne uczestnictwo we wszystkich działaniach podejmowanych przez placówkę po zakończeniu realizacji projektu. Koncepcja adaptacji przewiduje wydzielenie głównych pomieszczeń i przestrzeni tj. bibliotekę i czytelnię główną, pomieszczenie do magazynowania i opracowywania zbiorów, pomieszczenie do aktywnej pracy z seniorami, pomieszczenie do aktywnej pracy z dziećmi, pomieszczenie czytelni/pracowni komputerowej, salę ekspozycyjną do organizacji wystaw stałych, punkt wypożyczeń i przestrzeń ekspozycyjną na potrzeby wystaw czasowych oraz organizacji wydarzeń czytelniczych. W ramach zadania przewidziano roboty budowlane i wykończeniowe, roboty sanitarne wraz z budową wentylacji mechanicznej, roboty elektryczne i teletechniczne, dostawę wyposażenia (m.in. meble i dodatki, sprzęt komputerowy w tym 4 stanowisk ogólnodostępnych, sprzęt multimedialny, rzutnik i ekran projekcyjny, ekran multimedialny, systemy ekspozycyjne, wrzutnia, książkomat, piec do ceramiki, ogólnodostępny ekspres do kawy, a także roboty w zakresie zagospodarowania terenu oraz pozostałe konieczne prace i dostawy, w tym w zakresie informacji wizualnej i dotykowej
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Roboty budowlane, w tym:
 roboty rozbiórkowe i demontaże
 wykonanie nowych okładzin: podłóg, ścian, sufitów
 roboty malarskie wraz z przygotowaniem powierzchni
 instalacja sanitarna
 instalacja wentylacyjna
 instalacja elektryczna
 zagospodarowanie terenu
• dostawę sprzętu i wyposażenia, w tym:
 mebli i pozostałego wyposażenia (meble, sprzęt agd, pozostałe wyposażenie zgodnie ze specyfikacjami wyposażenia)
 sprzętu multimedialnego i komputerowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1742000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2356000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1742000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEGAZ-BUD Stępień Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151857110

7.3.3) Ulica: Do Dysa 20a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-405

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1742000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.