eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii "Rowerowy Maj" wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c1aa49-a186-4c9b-b9fc-939c07950ddc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055238/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa rozwoju i utrzymania systemu Rowerowy Maj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7c1aa49-a186-4c9b-b9fc-939c07950ddc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, dokładny adres strony internetowej prowadzonego postępowania - Sekcja III pkt 3.1.) ogłoszenia.
Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną, informacje na temat znajdują się w pkt 3.6) ogłoszenia ust. 4.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, z zastrzeżeniem postanowień punktu 4 niniejszego Rozdziału. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną:
1) do upływu terminu składania ofert:
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl (UWAGA: nie dotyczy składania ofert),
2) po upływie terminu składania ofert:
za pośrednictwem poczty elektronicznej – wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
Za pośrednictwem poczty elektronicznej odbywać się będzie wszelka korespondencja między Wykonawcą a Zamawiającym, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, a także składanie dokumentów na wezwanie oraz składanie wyjaśnień.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Pozostałe wymagania i zapisy zawiera SWZ Rozdział 7.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dotyczący RODO w dokumentach zamówienia. Klauzula informacyjna zawarta jest w Rozdziale 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii „Rowerowy Maj” wraz ze świadczeniem usług utrzymania (w tym rozwoju), analitycznych oraz programistycznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia – będącym załącznikiem do SWZ.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO – 73 miesiące od daty zawarcia umowy.

Terminy realizacji Prawa Opcji:
Prawo Opcji 1 – Świadczenie Usług Utrzymania w okresie kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu Usług Utrzymania wynikających z zamówienia podstawowego.
Prawo Opcji 2 – Świadczenie Usług Rozwoju Systemu w okresie wykonywania zamówienia podstawowego w ilości do 500 Godzin Rozwojowych, na zasadach określonych dla Usług Rozwoju.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72400000-4 - Usługi internetowe

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na pisemne żądanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy.
Przedmiotem opcji jest:
1) Prawo Opcji 1 – Świadczenie Usług Utrzymania w okresie kolejnych 12 miesięcy po zakończeniu Usług Utrzymania wynikających z zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego co do działania Systemu. Udostępniany w ramach prawa opcji System będzie posiadał wszystkie właściwości zgodne z OPZ. Usługi Utrzymania Systemu będą świadczone na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2) Prawo Opcji 2 – Świadczenie Usług Rozwoju Systemu w okresie wykonywania zamówienia podstawowego w ilości do 500 Godzin Rozwojowych, na zasadach określonych dla Usług Rozwoju. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego co do działania Systemu. Usługi Rozwoju Systemu będą świadczone na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiający oświadcza, że z Prawa Opcji 1 skorzysta nie później niż na 20 dni roboczych przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego.
Zamawiający oświadcza, że z Prawa Opcji 2 skorzysta nie później niż na 40 dni roboczych przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy w ramach zamówienia podstawowego.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego Wykonawcy pisemnego, jednostronnego oświadczenia (oświadczenia woli) drogą mailową w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 73 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryteriów określonych w SWZ Rozdział nr 12

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie programistów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie analityka

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi ( na podstawie odrębnych umów), o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było stworzenie dostarczenie i wdrożenie systemu teleinformatycznego zbudowanego w technologii trójwarstwowej dostępnego za pośrednictwem przeglądarki internetowej, wraz z udostępnieniem infrastruktury teleinformatycznej i zapewnieniem usług wsparcia technicznego lub udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy;
1.4.2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi ( na podstawie odrębnych umów), o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było:
a) stworzenie strony internetowej dla administracji publicznej lub innego podmiotu jednakże spełniającej wymagania ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie wszystkich wytycznych WCAG 2.1, o których mowa w załączniku do tej ustawy,
b) zapewnienie usług wsparcia technicznego lub udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy w ramach usługi, o której mowa w lit. a;
1.4.3. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) Kierownik projektu – 1 osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brała udział jako kierownik projektu w realizacji co najmniej 2 projektów, dotyczących wdrożenia systemu teleinformatycznego, o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każdy,
b) Programista – co najmniej 2 osoby, z których każda:
i. posiada doświadczenie w pracy programistycznej w co najmniej 1 projekcie,
ii. posiada znajomość technologii i doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych,
iii. posiada umiejętności niezbędne do wytworzenia kompletnej aplikacji (full-stack),
iv. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w projektowaniu aplikacji webowych.
c) Tester – 1 osoba, która posiada doświadczenie w testowaniu systemów teleinformatycznych w tym budowaniu i realizacji scenariuszy testowych, testów manualnych i automatycznych w co najmniej 2 projektach o wartości 300 000,00 zł brutto każdy,
d) Analityk – 1 osoba, która:
i. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji analityka biznesowego lub analityka systemowego w co najmniej 1 projekcie, w którym zbierał i specyfikował wymagania funkcjonalne i jakościowe dla systemu teleinformatycznego,
ii. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji analityka biznesowego lub analityka systemowego w co najmniej 1 projekcie, w którym modelował i optymalizował procesy biznesowe dla systemu teleinformatycznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wg załączonego wzoru- załącznik nr 2/ 2a do oferty ( składany na wezwanie Zamawiającego).
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty ( składany na wezwanie Zamawiającego).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku Wykonawców krajowych, figurujących w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze odpis lub informację.
2.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
2.4. Zapis z pkt. 2.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.5. Przepisy punktów 2.1 –2.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.4. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, określonych w Rozdziale 3, pkt. 1.4. SWZ - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przy czym:
a) warunek określony w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.1., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie, przy czym zobowiązany do realizacji zamówienia, będzie ten z wykonawców, który wykaże się posiadanym wymaganym doświadczeniem,
b) warunek określony w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.2., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie, przy czym zobowiązany do realizacji zamówienia, będzie ten z wykonawców, który wykaże się posiadanym wymaganym doświadczeniem, opisanym w każdym z punktów oznaczonych literami: a), b).
c) warunek określony w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.3, lit. a), b), c) d), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
2.5. brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy) - wg załączonego wzoru- załącznik nr 1a do oferty (jeśli dotyczy składany wraz z ofertą).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - Rozdział nr 17 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/ )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 zawiera przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania dot.:
1. nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp.
2. nie podlegania wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz.U. 2024 poz. 507)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.