Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2024 roku” SPRAWA 62/23/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetagi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2024 roku” SPRAWA 62/23/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46b943f8-8454-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 USŁUGI PRALNICZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 62/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2024 roku”, zgodnie z parametrami jakościowymi zawartymi w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) oraz 1a (Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe znajdują się poniżej oraz w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 1 a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia;
c) Załącznik nr 1b do SWZ tj. Zestawienie wag przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i określenie rodzajów prania;
d) Załącznik nr 6 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy
6. Wymagania dotyczące realizacji umowy, usług i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 6 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
1) Pranie wodne z maglowaniem lub prasowaniem: 15 500,00 kg.
pranie wodne bielizny pościelowej, osobistej i stołowej: wykaz przedmiotów zgodnie z zał. 1b;
wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;
PUiW wymagające maglowania określono w zał. nr 1b,
PUiW wymagające prasowanie określono w zał. nr 1b,
pozostałe zgodnie z technologią w zależności od wskazań określonych przez producenta na wszywce (metce) danego PUiW;
składanie i pakowanie po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy) po 10-20 szt. PUiW w paczce;
płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym;
2) Pranie chemiczne z prasowaniem : 5 000,00 kg.
pranie chemiczne umundurowania polowego, wyjściowego i historycznego, zagłówków;
odkażanie i usuwanie plam;
wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;
maglowanie, prasowanie w zależności od asortymentu;
składanie i pakowanie po maglowaniu lub prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy uniemożliwiający zbrudzenie) po 10-20 szt. PUiW w paczce;
3) Dezynfekcja obuwia : 1000 par.
odkażanie i dezynfekcja obuwia ( trzewiki – 1000 par)
materiały, środki do wykonania odkażania, dezynfekcji zabezpiecza wykonawca
4) Wymogi dotyczące stosowanych środków piorących.
Środki piorące, odplamiające i dezynfekcyjne używane do prania, maglowania i prasowania, dezynfekcji obuwia, muszą posiadać właściwości nie powodujące zniszczenia przedmiotów, (tzn. nie powodować odkształceń, zniszczenia włókien materiałów i utraty kolorów), nie powodować zniszczenia właściwości ochronnych, nie powodować alergii, jak również nie mogą zawierać chloru i sody, oraz muszą posiadać atest PZH dopuszczający je do prania w procesie prania.
5) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256519,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341666,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256519,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BEMA Beata Piątkowska- Jonio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441043445
7.3.3) Ulica: Młodocin Mniejszy 67
7.3.4) Miejscowość: Kowala
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU " BEMA " Beata Piątkowska-Jonio
jakie przetargi wygrała firma
PPHU " BEMA " Beata Piątkowska-Jonio
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256519,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W skład wynagrodzenia, o którym mowa powyżej wchodzą następujące elementy:
1) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie usługi z zamówienia podstawowego (gwarantowanego Wykonawcy) w następującej wysokości:
netto w wysokości 106 950,00 zł (słownie: sto sześć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), do której doliczony zostanie podatek VAT, co stanowić będzie wynagrodzenie brutto w wysokości: 131 548,50 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy pięćset czterdzieści osiem złotych 50/100);
2) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie usługi z zamówienia objętego prawem opcji w następującej wysokości:
netto w wysokości 101 602,50 zł (słownie: sto jeden tysięcy sześćset dwa złotych 50/100), do której doliczony zostanie podatek VAT, co stanowić będzie wynagrodzenie brutto w wysokości: 124 971,08 zł (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych 08/100).
Kwota wynagrodzenia całkowitego jest sumą kwoty przypadającej Wykonawcy za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz kwoty przypadającej Wykonawcy za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji i jest maksymalną kwotą, jaką Zamawiający może zapłacić Wykonawcy w ramach realizacji niniejszej umowy.
Całkowita maksymalna wartość umowy jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić postawy dla Wykonawcy dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Wartość końcową umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych usług.
Zamówienie publiczne będzie realizowane od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania całkowitej wartości brutto umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2024 r.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ŚwiadczenieUsługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów, konserwacji i sprawowania nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą kotłowni gazowychWbudynkachAdm. przez 41BazęLotnictwaSzkolnegow Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
- wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Specjalistycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.