Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja przestrzeni publicznej rynku w Niemczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Niemcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748376265
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/, https://bip.um.niemcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/procurements1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej rynku w Niemczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b720fed-3512-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023388/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja przestrzeni rynku w Niemczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRL.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1806800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1759000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja zadania pod nazwą „Rewitalizacja przestrzeni publicznej rynku w Niemczy”.1) Lokalizacja zadania: W ramach zadania planuje się rewitalizację przestrzeni publicznej rynku w Niemczy – nieruchomość położona w miejscowości Niemcza, obręb Stare Miasto działka nr 231. Działka stanowi własność Gminy Niemcza. Powierzchnia działki 8485,0 m2. Przedmiotowe zamierzenie planowane jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego, wpisany do rejestru zabytków pod nr 359 decyzją z dnia 25.11.1956 r.
2) Zamierzenie inwestycyjne obejmuje rewitalizację przestrzeni publicznej Rynku w Niemczy w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3) W zakres zadania wchodzić będzie m.in.:
- prace ziemne wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej, z wyrównaniem i ukształtowaniem terenu w celu wykonania podbudowy pod system komunikacji wewnętrznej: ścieżki, place,
- wykonanie fundamentów murów oporowych, schodów zewnętrznych, latarni, itp.
- wymiana przewodów oświetlenia ulicznego,
- ułożenia kanału technologicznego,
- wykonanie ciągów komunikacji pieszej i kołowej,
- wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
- wykonanie odwodnienia terenu,
- renowacja i montaż zdemontowanego obelisku,
- doświetlenie, uzupełnienie oraz okratowanie istniejącej studni w przestrzeni rynku,
- oczyszczenie i uzupełnienie fontanny,
- montaż elementów małej architektury,
- wykonania szklanej gabloty,
- montaż kwietników stalowych na słupach oświetleniowych,
- wykonanie remontu schodów prowadzących do budynków- w granicach pasa drogowego,
- wykonanie nasadzeń,
- wykonanie i montaż kwietników rynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 2163570 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.B.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Inspektor Nadzoru” dla przedsięwzięcia pn.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej rynku w Niemczy”, którego zakres został opisany w pkt. 1A.1.B.2. Przedsięwzięcie realizowane jest w zakresie opisanym w pkt.1A.1. – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1.B.3. Zadanie realizowane jest z udziałem dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
1.B.4. Usługa Inspektora Nadzoru, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji zadania tj. zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym, w tym przygotowaniu, organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami PB, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych zadania, sporządzenie rozliczenia przedsięwzięcia po zakończeniu realizacji inwestycji oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym.
1.B.5. Szczegółowy opis zakresu zadania nr 2 i warunki jego realizacji określono w projekcie umowy
załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2987000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2163570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHI VIRO Robert Jaszczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821866153
7.3.3) Ulica: Kietlin 21
7.3.4) Miejscowość: Niemcza
7.3.5) Kod pocztowy: 58-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT JASZCZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT JASZCZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2163570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację inwestycji
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.