Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491642/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fd3dda3-3058-4ed1-80b1-06af22fc3f471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd3dda3-3058-4ed1-80b1-06af22fc3f47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028270/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.112.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie.
Wielkość/Zakres:
Bazylia – 600 szt., bułka tarta – 400 szt., ciecierzyca sucha – 330 szt., cukier kryształ – 3650 kg., cukier puder – 380 szt., cukier z wanilią – 3500 szt., cynamon – 600 szt., chrupki kukurydziane – 6500 szt., chrzan tarty w słoiku – 420 szt., curry – 350 szt., drożdże prasowane – 300 szt., dżem owocowy – 2100 szt., herbata czarna liściasta – 1190 szt., herbatka rozpuszczalna granulowana dla dzieci – 5 szt., imbir – 100 szt., jaja kurze – 62000 szt., kakao holenderskie – 1180 szt., kapusta kiszona – 1000 kg, kasza bulgur – 560 szt., kasza gryczana – 1050 szt., kasza gryczana biała – 2 szt., kasza jaglana – 510 szt., kasza jęczmienna – 1000 szt., kasza kukurydziana – 550 szt., kasza manna – 360 szt., kminek mielony – 1330 szt., kurkuma – 250 szt., kuskus perłowy – 300 szt., liść laurowy – 1600 szt., liść lubczyku – 530 szt., majeranek – 800 szt., makaron bezglutenowy – 5 szt., makaron jajeczny – 6000 szt., makaron razowy – 2 szt., makaron sojowy – 15 szt., mąka gryczana – 20 kg, mąka jaglana – 3 kg, mąka pszenna – 2050 kg, mąka razowa – 3 kg, mąka ryżowa – 2 kg, mąka ziemniaczana – 520 kg, mąka żytnia – 3 kg, miód naturalny – 370 szt., ogórki kiszone – 3200 szt, olej uniwersalny – 1150 szt., oliwa z oliwek – 230 szt., oregano – 600 szt., papryka słodka – 2000 szt., passata pomidorowa- 2000 szt., pestki dyni – 70 szt., pestki słonecznika – 250 szt., pieprz czarny mielony – 1700 szt., pieprz cytrynowy – 560 szt., pieprz ziołowy – 1800 szt., płatki jaglane – 630 szt., płatki jęczmienne – 880 szt., płatki kukurydziane – 1850 szt., płatki owsiane – 1350 szt., płatki ryżowe – 1720 szt., proszek do pieczenia – 630 szt., przecier pomidorowy – 5700 szt., rodzynki – 350 szt., rozmaryn – 200 szt., rozpuszczalna kawa – 650 szt., ryż brązowy – 2 szt., ryż długoziarnisty – 1850 kg, soczewica – 1720 szt., soda oczyszczona – 160 szt., sól jodowana – 1030 kg, suszone pomidory – 590 szt., tymianek – 370 szt., woda źródlana gazowana – 1050 szt., woda źródlana niegazowana – 21000 szt., zacierka – 1650 szt., ziele angielskie – 1600 szt., zioła prowansalskie – 530 szt., żelatyna spożywcza – 150 szt., żurek. – 2100 szt.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy żłobków na podstawie zamówień składanych pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku w godzinach pracy każdego ze żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
W przypadku, gdy dzień następujący po złożeniu zamówienia będzie dniem wolnym od pracy należy przyjąć, że pierwszym/drugim/trzecim dniem następującym po dniu złożenia zamówienia będzie odpowiednio kolejny najbliższy dzień roboczy.
Realizując dostawy we wskazanym powyżej terminie Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że zamówienia składane będą odrębnie przez każdy z żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych, tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnych pliku)
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368306,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406958,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368306,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poladex L. Zaborniak M. Zaborniak S.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931270320
7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Szopena 53f
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368306,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
- Dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025 - 8 zakresów (RDW)
- Kompleksowa obsługa administracyjno-gospodarcza Obiektu Socjalnego w Kalnicy w imieniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
- Dostawa fabrycznie nowego osobowego samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
- Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców (18)
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.