eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówModernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20905d4-3ab4-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049733/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Wołowie- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wołowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z potwierdzeniem efektu ekologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zakres przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz innych niezbędnych dokumentów i opracowań. Następnie należy zrealizować wszystkie roboty i dostawy niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wykonać rozruchy, szkolenia pracowników, dokumentację, itp., wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zakres planowanej inwestycji obejmuje w szczególności:

1) OBIEKTY ISTNIEJĄCE PRZEZNACZONE DO MODERNIZACJI I PRZEBUDOWY:
a) hala odwadniania osadów wraz z instalacjami i wyposażeniem;
b) AKPiA, system elektroenergetyczny;
c) komunikacja wewnętrzna – ciągi piesze, place manewrowe, drogi wewnętrzne;
d) laboratorium – roboty budowlano-remontowe + wyposażenie;
e) pomieszczenie sterowni - roboty budowlano-remontowe + wyposażenie.

2) OBIEKTY PROJEKTOWANE:
a) instalacja higienizacji osadów;
b) komora stabilizacji osadów;
c) sieci zewnętrzne;
d) wiata magazynowania granulatu;
e) instalacja fotowoltaiczna;
f) waga samochodowa.

3) SPRZĘT:
a) ciągnik rolniczy,
b) przyczepa,
c) ładowarka teleskopowa.

Przedmiot zamówienie obejmuje, w szczególności pozycje wymienione w tabeli poniżej.

Komora stabilizacji tlenowej osadu - obiekt rozbudowywany/projektowany
Hala odwadniania osadów ściekowych oraz higienizacji i granulacji , której główne wyposażenie stanowi w szczególności: prasa osadu śrubowo-talerzowa o parametrach wydajności: wydajność masowa prasy: 160-320 kg smo/h; wydajność hydrauliczna: do 13-20 m3/h dla osadów o zawartości suchej masy 1-2%; zużycie wody: 230 l/h (urządzenie powinno posiadać także możliwość pracy bez zużycia wody podczas procesu odwadniania) - obiekt przebudowywany/projektowany
Wiata magazynowania granulatu/osadów (WMG) - obiekt projektowany
Stanowisko dowozu osadów do granulacji - obiekt projektowany
Silos na wapno 30m3 z automatyką -obiekt projektowany
Oświetlenie obiektów modernizowanych - projektowana instalacja
Sieci międzyobiektowe (wodociąg, rurociągi technologiczne, kable elektryczne i sterownicze) - nowe/modernizowane rozbudowa/przebudowa
Instalacja fotowoltaiczna - Projektowana instalacja
Komunikacja wewnętrzna (ciągi piesze, place manewrowe, drogi wewnętrzne) - rozbudowa/przebudowa
AKPiA i zasilanie elektroenergetyczne -System istniejący/ modernizowany/ rozbudowywany/ scalany
Pomieszczenie laboratorium - obiekt przebudowywany
Pomieszczenie sterowni -obiekt remontowany
Waga samochodowa - obiekt projektowany
Sprzęt: ciągnik rolniczy, przyczepa, ładowarka teleskopowa - dostawa

Opracowanie obejmuje działkę nr 3 AM-4 obręb Wołów, gmina Wołów.

Podczas realizacji należy bezwzględnie stosować się do treści decyzji, uzgodnień i opinii, dołączonych do opracowania, a także uzyskanych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej. Całość wykonać na podstawie i zgodnie z projektem i uzyskanym pozwoleniem na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty tj.: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), dokumentacja projektowa, które stanowią stanową kolejno załączniki nr 10, 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

16000000-5 - Maszyny rolnicze

43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

16700000-2 - Ciągniki

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych

43250000-0 - Ładowarki czołowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11835203,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11835203,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11835203,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TERLAN Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDROWODKAN Sp. z o.o. (Partner Konsorcjum)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822297314

7.3.3) Ulica: ul. Lutycka 95

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-478

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót związanych linią przeróbki osadu - EKOFINN-POL Sp. z o.o.

część robót budowlano-montażowych, prace projektowe, roboty AKPiA, roboty technologiczne - na etapie składania ofert, nazwa podwykonawców nie jest znana wykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11835203,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.