Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399289/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00415916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00422187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00432008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713191305
1.5.8.) Numer faksu: 713191303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20905d4-3ab4-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049733/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Wołowie- zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wołowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z potwierdzeniem efektu ekologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Zakres przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz innych niezbędnych dokumentów i opracowań. Następnie należy zrealizować wszystkie roboty i dostawy niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wykonać rozruchy, szkolenia pracowników, dokumentację, itp., wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Zakres planowanej inwestycji obejmuje w szczególności:
1) OBIEKTY ISTNIEJĄCE PRZEZNACZONE DO MODERNIZACJI I PRZEBUDOWY:
a) hala odwadniania osadów wraz z instalacjami i wyposażeniem;
b) AKPiA, system elektroenergetyczny;
c) komunikacja wewnętrzna – ciągi piesze, place manewrowe, drogi wewnętrzne;
d) laboratorium – roboty budowlano-remontowe + wyposażenie;
e) pomieszczenie sterowni - roboty budowlano-remontowe + wyposażenie.
2) OBIEKTY PROJEKTOWANE:
a) instalacja higienizacji osadów;
b) komora stabilizacji osadów;
c) sieci zewnętrzne;
d) wiata magazynowania granulatu;
e) instalacja fotowoltaiczna;
f) waga samochodowa.
3) SPRZĘT:
a) ciągnik rolniczy,
b) przyczepa,
c) ładowarka teleskopowa.
Przedmiot zamówienie obejmuje, w szczególności pozycje wymienione w tabeli poniżej.
Komora stabilizacji tlenowej osadu - obiekt rozbudowywany/projektowany
Hala odwadniania osadów ściekowych oraz higienizacji i granulacji , której główne wyposażenie stanowi w szczególności: prasa osadu śrubowo-talerzowa o parametrach wydajności: wydajność masowa prasy: 160-320 kg smo/h; wydajność hydrauliczna: do 13-20 m3/h dla osadów o zawartości suchej masy 1-2%; zużycie wody: 230 l/h (urządzenie powinno posiadać także możliwość pracy bez zużycia wody podczas procesu odwadniania) - obiekt przebudowywany/projektowany
Wiata magazynowania granulatu/osadów (WMG) - obiekt projektowany
Stanowisko dowozu osadów do granulacji - obiekt projektowany
Silos na wapno 30m3 z automatyką -obiekt projektowany
Oświetlenie obiektów modernizowanych - projektowana instalacja
Sieci międzyobiektowe (wodociąg, rurociągi technologiczne, kable elektryczne i sterownicze) - nowe/modernizowane rozbudowa/przebudowa
Instalacja fotowoltaiczna - Projektowana instalacja
Komunikacja wewnętrzna (ciągi piesze, place manewrowe, drogi wewnętrzne) - rozbudowa/przebudowa
AKPiA i zasilanie elektroenergetyczne -System istniejący/ modernizowany/ rozbudowywany/ scalany
Pomieszczenie laboratorium - obiekt przebudowywany
Pomieszczenie sterowni -obiekt remontowany
Waga samochodowa - obiekt projektowany
Sprzęt: ciągnik rolniczy, przyczepa, ładowarka teleskopowa - dostawa
Opracowanie obejmuje działkę nr 3 AM-4 obręb Wołów, gmina Wołów.
Podczas realizacji należy bezwzględnie stosować się do treści decyzji, uzgodnień i opinii, dołączonych do opracowania, a także uzyskanych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej. Całość wykonać na podstawie i zgodnie z projektem i uzyskanym pozwoleniem na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty tj.: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), dokumentacja projektowa, które stanowią stanową kolejno załączniki nr 10, 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
16000000-5 - Maszyny rolnicze
43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
16700000-2 - Ciągniki
16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
38310000-1 - Wagi precyzyjne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe
16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
43250000-0 - Ładowarki czołowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11835203,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11835203,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11835203,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TERLAN Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDROWODKAN Sp. z o.o. (Partner Konsorcjum)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822297314
7.3.3) Ulica: ul. Lutycka 95
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-478
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót związanych linią przeróbki osadu - EKOFINN-POL Sp. z o.o.
część robót budowlano-montażowych, prace projektowe, roboty AKPiA, roboty technologiczne - na etapie składania ofert, nazwa podwykonawców nie jest znana wykonawcy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11835203,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i wędlin do Przedszkola Nr 2 "Słoneczko" w Wołowie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Przedszkola Nr 2 "Słoneczko" w Wołowie w 2025 roku
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATOWEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O. W WOŁOWIE
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.