Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00602916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi krajowej nr 62 – ulicy Żołnierzy Września od km 191+580 do km 192+350 w miejscowości Stanisławowo, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi krajowej nr 62 – ulicy Żołnierzy Września od km 191+580 do km 192+350 w miejscowości Stanisławowo, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fb22658-d28e-4cbb-8a17-bc928b4409ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016076/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa funkcjonalności infrastruktury gminnej na terenie gminy Pomiechówek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Gmina Pomiechówek (dalej: „Zamawiający”) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Pomiechówek z siedzibą w Pomiechówku, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: iod@pomiechowek.pl
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt 3.15 RODO (obowiązek informacyjny).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP.271.27.2024.ML
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi krajowej nr 62 – ulicy Żołnierzy Września od km 191+580 do km 192+350 w miejscowości Stanisławowo, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski. Zakres inwestycji to rozbudowa istniejącej drogi krajowej w zakresie budowy jezdni, dwóch skrzyżowań o ruchu okrężnym, zjazdów, poboczy, rowów przydrożnych, ciągu pieszo- rowerowego, chodnika oraz innych typowych elementów wyposażenia drogi. Długość projektowanego odcinka wraz z odnogami wynosi około 869,40 m.
Roboty drogowe obejmują: budowę jezdni asfaltowej KR5 (opcjonalnie), budowę dwóch skrzyżowań o ruchu okrężnym, budowę zjazdów, budowę ciągu pieszo-rowerowego, budowę chodnika, rozbiórkę ogrodzeń, gospodarkę istniejącą zielenią, wykonie oznakowania poziomego i pionowego. Jezdnia asfaltowa (opcjonalnie) drogi krajowej o szerokości 7,0 m ze spadkiem daszkowym, po obu stronach zastosowane zostanie pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10 cm i szerokości 1,25 metra lub pobocze wzmocnione z kostki kamiennej, ciosanej o szerokości 1,25 metra. Dwa ronda o średnicy zewnętrznej 40 metrów i średnicy wyspy wewnętrznej 26 metrów. Pierścień o szerokości 2 metrów wykonany zostanie z kostki kamiennej, ciosanej. Oba ronda będą posiadały przejezdną jezdnię wyspy środkowej o szerokości od 5,5 do 7 metrów i wykonaną z kostki kamiennej, ciosanej. Wykonanie przejezdnej wyspy związane jest z możliwością przejazdu dla pojazdów i przejazdów nienormatywnych. Ciąg pieszo-rowerowy będzie posiadał szerokość 3 metry i nawierzchnię z betony asfaltowego. Chodnik z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,8 metra, zjazdy z betonowej kostki brukowej o szerokości 4,0, 4,5, 5,0 i 7,0 metrów obramowane krawężnikiem betonowym najazdowym oraz opornikiem betonowym.
Budowa kanału teletechnicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Dz. U. 2015 poz. 680). Długość kanału wynosi 758m. Kanał technologiczny będzie miał przekrój - 1rura HDPE 110mm + 1 rura HDPE 40mm + wiązka mikro rur 40mm.
Kanalizacja deszczowa w celu odprowadzenia wody z projektowanych nawierzchni drogowych i chodników za pomocą wpustów ściekowych ulicznych i przykanalików odprowadzających wodę z jezdni do kolektora z ujściem do rowu drogowego. Wszystkie kanały i przykanaliki wykonać z rur o ściance litej jednowarstwowej z polipropylenu PP-B o sztywności obwodowej min. SN10, kielichowe, łączone na uszczelki. Przykanaliki średnicy DN/OD 200mm, kanał główny średnicy DN/OD 500mm. Rury z wydłużonym kielichem z płaskimi karbami w celu zapewnienia stabilizacji podczas układania, z uszczelką EPDM oraz pierścieniem zatrzaskowym PP zapewniającym trwałą stabilizację położenia uszczelki.
Oświetlenie - budowa elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia oświetlenia drogowego kablem YAKXS 4x25mm2 wraz ze słupami oświetleniowymi stalowymi i oprawami oświetleniowymi o źródle światła w technologii LED, skrzyni SOK, skrzyni RW oraz znaków drogowych aktywnych U-3a. Sieć kablowa niskiego napięcia oświetlenia rond o długości trasy 768mb. Słupy oświetlenia przejść dla pieszych szt. 6 z oprawami oświetleniowymi, słupy oświetlenia rond stalowe szt. 8 z oprawami oświetleniowymi, znaki drogowe aktywne szt. 7. Powierzchnia zabudowy sieci elektrycznej wynosi ok. 390m2.
Zieleń - przeznaczono do wycinki 32 drzewa pojedyncze, 479 zadrzewień oraz 350 m2 krzewów i podrostów. Pozostałe elementy zieleni nie kolidują z projektem. Do przesadzenia przewidziano 6 szt. drzew o obwodzie do 30 cm.
Uwaga! Wejście w teren uzależnione od terminu uprawomocnienia się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
2) Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Kosztorysach Ofertowych oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
3) Cena oferty winna zostać wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie Kosztorysów Ofertowych, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4) Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić w Kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje opisane w Kosztorysach Ofertowych. Wykonawca nie może również wprowadzać zmian do kosztorysach ofertowych. Wszystkie błędy ujawnione w SWZ Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Zamawiający, działając zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesięcy liczonych od dnia uprawomocnienia się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.