Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394006/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00401361/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00411014/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00421179/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00432693/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00436867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00443490/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00470984/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 34 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akademiazamojska.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76948f01-37aa-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243722/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z kserokopiarkami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AI.2160.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 913103,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja serwera.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .
Serwery wirtualizacyjne – 2 szt.
Macierz – 1 szt.
Serwer NAS – 1 szt.
Przełącznik sieciowy – 2 szt.
UPS – 2 szt.
Szafa Rack – 1 szt.
Zakup oprogramowania backup – 4 szt.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 628400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.2 do SWZ .
Tablica interaktywna- monitor dotykowy – 1 sztuka
Monitor - 35 sztuk
Komputer Stacjonarny z oprogramowaniem- 35 sztuk
Drukarka monochromatyczna – wielofunkcyjna – 1 sztuka
Drukarka laserowa kolorowa – wielofunkcyjna – 2 sztuki
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 213266,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranów i projektorów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.3 do SWZ .
Projektor laserowy- 11 sztuk
Ekran Projekcyjny- 9 sztuk
Ekran Projekcyjny- 2 sztuk
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 71436,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ), załączniku nr. 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) Cz. 1 zamówienia – Dostawa i konfiguracja serwera w pozycji Macierz – szt. 1 do zdefiniowania określonych parametrów macierzy Zamawiający posłużył się współczynnikami od W1 do W7służącymi obliczeniu na podstawie podanych w OPZ, konkretnych wzorów, parametrów technicznych oferowanych urządzeń i spełnienia przez nich warunków technicznych. Współczynniki miały zdefiniowaną wartość brzegową =0, której zastosowanie było dopuszczone przez Wykonawców w sytuacji spełniania określonych przez Zamawiającego parametrów urządzenia. W innym przypadku wartość współczynnika, którą należało przyjąć do obliczenia oraz podania w zał. 1.1 do SWZ, miała inną wysokość określoną w OPZ. W wyniku omyłki, dla dwóch współczynników tj. W1 oraz W3 nie została w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczona żadna definicja oraz wartość brzegowa i wartość inna, którą należało zastosować w przypadku zastosowania innych rozwiązań niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. W praktyce uniemożliwiło to podanie przez Wykonawców poprawnej wartości a tym samym ocenę przez Zamawiającego podanych przez Wykonawców wartości w formularzu 1.1 załączonym do oferty. Należy rozumieć, że Wykonawcy podając w zał. 1.1 do oferty określoną wartość dla dwóch nieopisanych współczynników W1 oraz W3 oparli się na domniemaniu, a nie precyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, co jest nieuprawnione. Jest to przesłanka do unieważnienia postępowania z powodu nieusuwalnej wady, ponieważ zapisy opisu przedmiotu zamówienia sformułowano w sposób nieprecyzyjny, uniemożliwiając ocenę techniczną zaoferowanego sprzętu. Brak precyzyjnie zdefiniowanych wszystkich współczynników mógł także prowadzić do zakłócenia konkurencji, uniemożliwiając innym Wykonawcom złożenie oferty w wyniku niedookreślonego przedmiotu zamówienia.
Ustawodawca nałożył na Zamawiającego obowiązek przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny" (art. 16 ustawy Pzp)
Jednocześnie w treści art. 99 ustawy Pzp przesądzono, że przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688431,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245754 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT BUSINESS GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088629
7.3.3) Ulica: LIPSKA 4/U11
7.3.4) Miejscowość: KRAKOW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-721
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245754 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71567,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81733,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71567,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADESCO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462576615
7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-328
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71567,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Załącznik nr 1.2 Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączony do oferty Wykonawcy
w pozycji Monitor , otrzymuje następujące brzmienie:
Producent: Dell
Model: P2725H
Numer/Numer Urządzenia (PN) 210-BMGC
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.