eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecZaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty położonej w Dębicy dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty położonej w Dębicy dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301

1.5.8.) Numer faksu: +48 177800552

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pogotowie-mielec.logintrade.net/zapytania_email,173672,d1ceb8907ca026bb7d653f1eeeef1043.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty położonej w Dębicy dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7975d33e-85fa-4f70-8ace-4d469f3f965a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty położonej w Dębicy dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN.18.2024.PSPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446676,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie budynku garażowego dla ambulansów wraz z częściową rozbiórką istniejącej wiaty przy al. Jana Pawła II 11A na nieruchomości o nr ewidencyjnym działek: 28/68, 28/95, obręb 0001 Dębica dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno- budowlanego obiektu, projektu techniczno-wykonawczego dla każdej branży (architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna).
2.2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji i użytkowania obiektu.
2.3. Uzyskanie niezbędnych materiałów do projektowania wraz z wszystkimi uzgodnieniami oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę; Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to wynikało z pozwolenia na budowę.
2.4. Budowa budynku, wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych.
2.5. Przekazanie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej tożsamej z papierową.
2.6. Wykonanie dokumentacji: Instrukcja użytkowania obiektu.
2.7. Wykonywanie niezbędnych przeglądów technicznych i serwisowanie systemów w ramach gwarancji.
2.8. Wyposażenie w zakresie wynikającym z Programu funkcjonalno-użytkowego.
3. Zakres robót do wykonania określają następujące dokumenty, stanowiące łącznie Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Audyt remontowy.
3.2. Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami.
4. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych rozbiórkowych i demontażowych, robót wykończeniowych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych i innych prac ogólnobudowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo Budowlany MALBUD Józef Dolot

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FHU Piotr Dolot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171276925

7.3.3) Ulica: ul. Sękowskiego 4a/3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu złożono dwie oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oraz dwie oferty dodatkowe po przeprowadzonych negocjacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.