eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Wymiana klimatyzacji precyzyjnej APC102 w serwerowni IT budynku A w Instytucie Matki i Dziecka"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana klimatyzacji precyzyjnej APC102 w serwerowni IT budynku A
w Instytucie Matki i Dziecka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl, magdalena.truchel@imid.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana klimatyzacji precyzyjnej APC102 w serwerowni IT budynku A
w Instytucie Matki i Dziecka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d37bebf4-0f63-4ace-afd6-9ef723f3692b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-65/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana klimatyzacji precyzyjnej APC102 w serwerowni IT budynku A w Instytucie Matki i Dziecka wraz z demontażem i utylizacją wyeksploatowanych systemów klimatyzacji zgodnie z zapisami OPZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia, ze względu na swoją specyfikę jest
niepodzielny, stanowi spójną całość. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na warunki techniczne oraz ścisłe zależności czasowe i organizacyjne pomiędzy poszczególnymi etapami realizacji przedmiotu zamówienia, które tworzą nierozerwalną całość. Wykonywanie zamówienia przez różnych wykonawców spowodowałby nadmierne utrudnienia organizacyjne, związane z koniecznością koordynacji prac Wykonawców, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Ponadto dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby przenieść na Zamawiającego ryzyko niepowodzenia postępowania i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia
publicznego, w przypadku, gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, co czyniłoby wykonanie pozostałych z nich niecelowym lub niemożliwym. Brak dopuszczenia składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu nie grozi ograniczeniem konkurencji i nie stanowi utrudnienia do składania ofert dla małych i średnich przedsiębiorców. Szczegółowy
opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i Wzór Umowy, stanowiące odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ i załącznik nr 5 do SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ – tabela asortymentowo – cenowa. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Net-o-logy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 954-24-70-020

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.