Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422243/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00432953/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja ekranu LED na lodowisku TOR-TOR w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871670507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 23/29
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-265333b6-60e8-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja ekranu LED na lodowisku TOR-TOR w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-265333b6-60e8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004855/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja ekranu LED na lodowisku TOR-TOR w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja fabrycznie nowego ekranu LED na lodowisku TOR – TOR w Toruniu przy ul. Bema 23/29.
1.2. Zamawiający oczekuje dostarczenia w ramach zamówienia następujących komponentów:
1. Ekran LED o powierzchni minimum 24 m2.
2. Oprogramowanie dedykowane do wszystkich dyscyplin lodowych.
3. Wyświetlanie dźwiękowych spotów reklamowych.
4. Konstrukcja pod wyspecyfikowany ekran LED.
5. Niezbędne okablowanie i urządzenia w zależności od wybranej lokalizacji sprzętu.
6. Urządzenia o charakterze pomocniczym, elementy montażowe.
7. Dokumentacja powykonawcza i instrukcje obsługi.
W zakresie zamówienia jest demontaż starej konstrukcji, zaprojektowanie i montaż nowej konstrukcji. Konstrukcja ma być wykonana z aluminium grubościennego i ma być mocowana do stropu i kolumien.
Wymagania dotyczące oprogramowania:
Oprogramowanie służące do obsługi dyscyplin sportowych na lodzie.
Oprogramowanie powinno mieć możliwość takiej konfiguracji wyświetlania na ekranie LED, która pozwoli na podział ekranu. Podział ekranu powinien być w taki sposób aby po jednej stronie były wyniki jednej drużyny, a po drugiej stronie wyniki drugiej drużyny. Na środku ekranu będą puszczane materiały video(reklama)
Oprogramowanie powinno mieć możliwość współpracy z panelem sędziowskim, możliwość integracji z sygnalizacją dla zawodników, o tym, że mecz został zatrzymany.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 – OPZ.
Ponadto Zamawiający wymaga:
a) autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji w przypadku awarii wynoszącym do 24 godzin,
b) przeglądów serwisowych bezpłatnie w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wytycznymi producenta,
c) Instrukcji obsługi w języku polskim,
d) dokumentu potwierdzającego rok produkcji oraz stan fabrycznie nowy ekranu.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UP LED sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652561757
7.3.3) Ulica: COP 6
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.