eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirosławiecBudowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirosławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Mirosławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-650

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 672595042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miroslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miroslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52af92c9-b84e-45e8-be63-ab5ca542396e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.20.2024.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.”

2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności:
1) wykonać roboty rozbiórkowe istniejącego budynku wielorodzinnego, w miejscu, którego zostanie wybudowany budynek Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
2) wykonać roboty rozbiórkowe istniejących dwóch budynków gospodarczych i uzyskać na nie pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenia rozbiórki, o ile wymagają tego przepisy prawa;
3) wykonać roboty rozbiórkowe istniejącego zbiornika na ścieki i uzyskać na nie pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenia rozbiórki, o ile wymagają tego przepisy prawa;
4) opracować projekt budowlany i, stosownie do potrzeb, inne projekty, zgodne z programem funkcjonalno-użytkowym;
5) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę zadania pn.: „Budowa Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu” oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, umożliwiające rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych;
6) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia;
7) opracować, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
8) zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski;
9) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i z zasadami wiedzy technicznej;
10) wykonać dokumentację powykonawczą;
11) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego albo zawiadomić organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, o ile wymagają tego przepisy prawa.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 i opisu wyposażenia stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5395593,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5395593,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THERMBAU POLSKA sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060029252

7.3.3) Ulica: Młodych 78a

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5395593,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.