Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363679/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@krosno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2907c4ae-4183-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2907c4ae-4183-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 " Kompleksowe usługi sprzatania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i chodników przyległych do budynków."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-241-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników do budynków Sądu - dalej jako „Usługa” bądź „Usługi”.
Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w poniższych budynkach Sądu Rejonowego Krośnie:
a) budynek przy ul. Sienkiewicza 12, Krosno;
b) budynek przy ul. Wolności 3, Krosno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313880,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313880,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela- Serwis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269
7.3.3) Ulica: Sokola 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313880,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawę odczynników do badań immunohematologicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa worków na odpady
- Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. J. Bema 46 - budowa przewiązki z pomieszczeniami dla utworzenia oddziałów przedszkolnych - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w miejscowości Dukla Komendy Miejskiej Paostwowej Straży Pożarnej w Krośnie - Etap 1"
- Narzędzia i urządzenia zegarmistrzowskie wraz z aranżacją ich w przestrzeni pracowni
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania na rok 2025/2026 dla sądów funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
- "Letnie czyszczenie dróg powiatu tarnogórskiego"
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.