Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00459422/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00480569/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Miejskiego w standardzie pasywnym wraz z zagospodarowaniem działki nr ewid. 81 przy ul. Opoczyńskiej w Sulejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8314171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola Miejskiego w standardzie pasywnym wraz z zagospodarowaniem działki nr ewid. 81 przy ul. Opoczyńskiej w Sulejowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b989057-68fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031340/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa Przedszkola Miejskiego w standardzie pasywnym wraz z zagospodarowaniem działki nr ewid. 81 przy ul. Opoczyńskiej w Sulejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13032949,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja strategiczna obejmująca budowę Miejskiego Przedszkola w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Głównym celem projektu jest poprawa dostępności i jakości świadczonych usług przedszkolnych oraz poprawa środowiska poprzez budowę budynku pasywnego o bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię do celów grzewczych. Budynek będzie obiektem wolnostojącym, z 2 kondygnacjami nadziemnymi. Główne wejście do przedszkola będzie w części północnej budynku. Oddziały przedszkolne zlokalizowane będą w południowej oraz wschodniej części obiektu, aby pozyskać jak najlepsze zyski z energii słonecznej oraz jak najlepsze doświetlenie oddziałów. W części północnej obiektu zlokalizowana będzie kuchnia z zapleczami i pomieszczenia techniczno-gospodarcze.
Opis budynku:
- Oddz. przedszkolne: 5 oddziałów, oddz. będą wyposażone w zaplecze higieniczno-sanitarne oraz 1 oddz. integracyjny dla 20 dzieci wyposażony w toaletę dla osób niepełnosprawnych.
- Szatnia dla dzieci: zlokalizowana w strefie wejściowej do obiektu, przeznaczona będzie dla 145 dzieci.
- Kuchnia z zapleczem: w części kuchennej będzie pomieszczenie dla intendentki z magazynem podręcznym, szatnie z zapleczem higienicznosanitarnym oraz pokój socjalny. Część magazynowa składająca się z 3 magazynów, chłodni, pomieszczenia do obróbki żywności oraz wyprażania jaj oraz chłodni. Główna kuchnia połączona jest z wydawalnią, zmywalnią oraz przedsionkiem z bezpośrednim wyjściem na zewnątrz.
- Część administracyjno – socjalna: gabinet dyr. przedszkola, sekretariat, pokój nauczycielski, 2 szatnie z zapleczem higieniczno-sanitarnym.
- Pion specjalistyczny: w tym gabinety: logopedy, pedagoga, psychologa, pielęgniarki.
- Sala wielofunkcyjna: przeznaczona na przedstawienia, imprezy okolicznościowe.
- Pomieszczenia techniczno-gospodarcze.
Teren inwestycji znajduje się w mieście Sulejów, obejmuje działkę nr ewid. 81, obręb 0017 pomiędzy ul. Konecką i Opoczyńską. Od kilku lat silnie rośnie liczba dzieci, a wraz z nią zapotrzebowanie na edukację przedszkolną. Zmiany społeczne powodują, że oboje rodzice muszą kontynuować pracę. Kiedyś kobieta rezygnowała z pracy i pozostawała z dzieckiem w domu. Niestety dzisiaj wiąże się to z utratą kwalifikacji i szybkim wyjściem z rynku pracy. Dlatego też matki poszukują alternatywy w postaci przedszkola. Rodzice są również coraz bardziej świadomi znaczenia edukacji przedszkolnej. Obiekt, w którym od 72 lat prowadzone jest przedszkole, nie spełnia podstawowych wymagań powierzchniowych i funkcjonalnych. Od kilku lat PPIS w Piotrkowie Tryb. negatywnie opiniuje warunki lokalowo-sanitarne. Budynek nie spełnia również obowiązujących norm w zakresie ochrony p. poż. Projekt bezpośrednio służyć będzie mieszkańcom Gminy – 16 634 osób.
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku pasywnego przedszkola w Sulejowie na działce nr 81, m. Sulejów, gm. Sulejów obręb 0017 wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie współfinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” w ramach otrzymanej Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji Z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu inwestycji strategicznych NR Edycja8/2023/2194/PolskiLad.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
44112310-4 - Ścianki działowe
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45442110-1 - Malowanie budynków
45421131-1 - Instalowanie drzwi
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
39290000-1 - Wyposażenie różne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
34992200-9 - Znaki drogowe
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
09123000-7 - Gaz ziemny
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14783222,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14783222,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESINVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681837658
7.3.3) Ulica: Westerplatte
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14783222,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku
- Wyłapywanie i hotelowanie (utrzymywanie) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Sulejów w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 roku w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług pocztowych na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.