Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487782/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00559815/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
76.2024 Dostawa trenażerów i części zamiennych do trenażerów na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej UMW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.godlewska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,174559,4aa1cd53752e9a8368b5b4599233a8d1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
76.2024 Dostawa trenażerów i części zamiennych do trenażerów na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej UMW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17dadf97-6a63-40e7-97a6-af3f3045a567
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Fantomy i elementy zużywalne symulatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.76.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90242,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 1 jest:1. Elementy wymienne trenażera badania położniczego - dwa wymienne moduły do trenażera Clinical Female Pelvic Trainer Mk3 - moduł nr 1 NORMAL - Nulliparous Cervix – (nr kat. LIM-60920)
2. Elementy wymienne trenażera badania położniczego - dwa zestawy wymiennych modułów do trenażera Clinical Female Pelvic Trainer Mk3 - moduły od 2 do 7 (nr kat. LIM-60927)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.1);
Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz. 1:
Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Tytusa Chałubińskiego 7 i 7a, 50-368 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 30882,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 2 jest:1. EZ-IO kości treningowe głowy kości ramiennej dla dorosłego z tkanką skórną Humerus, pro-dukt szkoleniowy
2. EZ-IO kości treningowe dorosłe, bliżej kości piszczelowej Tibia z tkanką skórną, produkt szkoleniowy
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz.2:
Magazyn Działu Zakupów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, Wybrzeże Pasteura 1,
50-367 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali
4.5.5.) Wartość części: 7280 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 3 jest:Zaawansowany trenażer porodowy- 1 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.3).
Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz.3:
Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Tytusa Chałubińskiego 7 i 7a, 50-368 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5773,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 4 jest:Trenażer porodu wspomaganego- 1 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.4). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz.4:
Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Tytusa Chałubińskiego 7 i 7a, 50-368 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6072,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 5 jest:Trenażer porodowy - 1 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.5). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz.5:
Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Tytusa Chałubińskiego 7 i 7a, 50-368 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3833,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 6 jest:Trenażery do badania per-rectum - 4 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ dla cz.6). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Miejsce dostaw dla cz.6:
Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Tytusa Chałubińskiego 7 i 7a, 50-368 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 36400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8510,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8510,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Czarnecki CZARMED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8510,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.