Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00406947/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00421357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Mstowie, filia w Kucharach, jako istotny czynnik integracji społeczeństwa Kuchar
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mstów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 14
1.5.2.) Miejscowość: Mstów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-244
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3284005
1.5.8.) Numer faksu: 34/3785558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mstow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mstow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Mstowie, filia w Kucharach, jako istotny czynnik integracji społeczeństwa Kuchar2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cce50b-379e-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020395/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Mstowie, filia w Kucharach, jako istotny czynnik integracji społeczeństwa Kuchar
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Mstowie, filia w Kucharach, jako istotny czynnik integracji społeczeństwa Kuchar - postępowanie w formule „zaprojektuj i wybuduj".
Zakres zadania zawiera:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno –Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
b) Wybudowanie obiektu edukacyjnego w Kucharach wraz ze świetlicą
c) Zagospodarowanie terenu.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Sporządzenie koncepcji wraz z wizualizacjami architektonicznymi;
2) Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej, co najmniej:
a) projekt architektoniczno-budowlany +pełno-branżowy projekt zagospodarowania
terenu
b) projekty techniczne - wszystkie branże;
c) projekty wykonawcze dla wszystkich branż;
d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
3) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
4) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego na realizację robót budowlanych
5) Uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw na podstawie w/w opracowań.
6) Przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku szkolno-przedszkolnego,
7) Wykonanie nowego ogrodzenia terenu,
8) Wyposażenie obiektu,
9) Wyposażenie w ławki, krzesła, tablice (w tym multimedialne),
10) Wyposażenie szatni,
11) Wyposażenie biurowe,
12) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
13) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem obiektu i jego iluminacją,
14) Wykonanie identyfikacji graficznej obiektu wraz z podświetleniem,
15) Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji,
16) Zapewnienie źródła ogrzewania (m. in. kotłownia gazowa wraz z instalacją fotowoltaiczną),
17) Wykonanie i wyposażenie placu zabaw,
18) Zagospodarowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU) i jest dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4795255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5473500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4795255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leo Consulting Piotr Machalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722402728
7.3.3) Ulica: Kolejowa 8
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leo Consulting Piotr Machalewski
jakie przetargi wygrała firma
Leo Consulting Piotr Machalewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4795255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.