Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Brzozowej (102362L) w m. Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-492997df-60d2-43b6-aa5c-f6fd5698c48a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Brzozowej (102362L) w m. Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492997df-60d2-43b6-aa5c-f6fd5698c48a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040826/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ulicy Brzozowej (102362L) w m.Łuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Brzozowej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa ulicy Brzozowej (102362L) w m. Łuków” zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
4.2. Zadanie obejmuje prace w zakresie m.in.: budowy jezdni, chodnika, zjazdów, placu manewrowego do zawracania, ścieżki rowerowej oraz kanału technologicznego. Odprowadzenie wód opadowych zaplanowano w postaci rowu otwartego, cieku, rowu krytego i wylotu do rowu oraz drenu
z kruszywa. Do prac budowlanych należy przebudowa zaistniałych kolizji m.in. sieci oświetlenia drogowego, sieci elektroenergetycznej kablowej nN, sieci gazowej.
4.3. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ujętych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 377/2023 z dnia 11.09.2023 roku.
4.4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje budowę ulicy Brzozowej (102362L) w m. Łuków wraz z infrastrukturą techniczną:
4.4.1. w zakresie robót przygotowawczych i porządkowych m.in.:
przygotowanie terenu, wytyczenie osi jedni i przebiegu uzbrojenia terenu, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew itd.
4.4.2. w zakresie robót branży drogowej m.in.:
budowa jezdni;
budowa chodnika, ścieżki rowerowej;
budowa zjazdów i pobocza;
budowa włączenia do drogi wojewódzkiej nr 806;
rozbiórka ogrodzeń, elementów drogowych (m.in.: nawierzchnie, krawężniki, obrzeża), wykonanie zieleńców;
wykonanie odwodnienia rowem odkrytym, krytym, wylotu do rowu, ciekiem oraz drenem z kruszywa;
4.4.3. w zakresie robót branży sanitarnej m.in.:
rozbiórka i budowa kolidujących odcinków sieci gazowej;
4.4.4. w zakresie robót branży elektrycznej m.in.:
przebudowa kolizji sieci oświetlenia drogowego wraz ze słupami;
przebudowa kolizji linii elektroenergetycznej;
budowa kanału technologicznego;
4.5. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzać jak najmniejsze utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym.
4.6. Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu:
długość 546,15 m.
4.7. Przedmiotowy zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
4.7.1. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu (szczegółowy opis w Załączniku);
4.7.2. przygotowanie terenu,
4.7.3. wytyczenie osi jezdni i projektowanych nawierzchni oraz przebiegu uzbrojenia terenu,
4.7.4. roboty rozbiórkowe nawierzchniowe i rozbiórka ogrodzeń;
4.7.5. rozbiórka i budowa sieci infrastruktury technicznej (prace branżowe);
4.7.6. roboty ziemne związane z budową konstrukcji nawierzchni;
4.7.7. wykonanie warstw podłoża i podbudowy;
4.7.8. ustawienie krawężników i obrzeży;
4.7.9. wykonanie zjazdów, chodnika, ścieżki rowerowej;
4.7.10. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
4.7.11. regulacja włazów, zaworów, wpustów urządzeń podziemnych itp. do właściwego poziomu zgodnego z projektem;
4.7.12. wykonanie przebudowy występujących kolizji branży elektrycznej, oświetleniowej, gazowej;
4.7.13. budowa kanału technologicznego;
4.7.14. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
4.7.15. prace porządkowe i wykonanie zieleńców tj. wyprofilowanie, wygrabienie, posiew trawy
z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.
4.8. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.9. Wykonawca koordynując prace na bieżąco ma możliwość aktualizacji prac zawartych
w harmonogramie z uwzględnieniem limitu finansowania na dany rok kalendarzowy.
4.10. Zakres rzeczowy ujęty przez Wykonawcę musi być zgodny z projektem budowlanym oraz złożonym wnioskiem o dofinansowanie.
4.11. Realizacja zadania zamyka się w granicach pasa drogowego.
4.12. Roboty należy wykonać na podstawie decyzji ZRID Nr 377/2023 z dnia 11.09.2023 roku.
4.13. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
4.14. Wykonawca po podpisaniu umowy weźmie udział w spotkaniu z mieszkańcami w celu przedstawienia harmonogramu realizacji robót.
4.15. Prace należy wykonywać z zachowaniem ciągłości zasilania dostaw mediów.
4.16. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2978649,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3775000,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2978649,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892
7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61A
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2978649,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.