Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530723/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f76c5a-e1c7-45f7-b2d1-88b044668cb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa ryb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530723
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217897,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie ryb w podziale na 2 części.Część 1
Dostawa ryb – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art. 117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 147720,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie ryb w podziale na 2 części.Część 2
Dostawa ryb – ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art. 117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 70176,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część 1 i 2 postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2
tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na część 1 i 2 postępowania została złożona oferta Wykonawcy Firma Handlowo – Usługowa „Gallod-Hurt” Bronisław Kłósek, ul. Leszczyna 159, 32-733 Trzciana oraz Wykonawcy Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut
i WSPÓLNICY Sp. J, ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, które zostały odrzucone, ponieważ Wykonawcy wskazali zastosowanie błędnej stawki podatku VAT tj. 5 %. Pozycja 10 formularza cenowego – krewetki mrożone zgodnie z matrycą stawek VAT od 1 lipca 2020 r. jest sklasyfikowana wg nomenklatury scalonej (CN) jako 23%.
W związku z powyższym oferty wyżej wymienionych Wykonawców podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp.
Na część 1 postępowania została złożona również oferta Wykonawcy ETQA Sp. z o.o., ul. Strefowa 14A, 42-202 Częstochowa, która została odrzucona ze względu na wystąpienie błędu w obliczeniu ceny dla pozycji 13 formularza cenowego dla
części 1. Wykonawca wyjaśnił, że w wynik błędu polegającym na kalkulacji ceny ze sztuki, a nie z kilograma wg jednostki miary nie będzie w stanie prawidłowo wykonać zamówienia. W związku z powyższym oferty Wykonawcy ETQA podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część 1 i 2 postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2
tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na część 1 i 2 postępowania została złożona oferta Wykonawcy Firma Handlowo – Usługowa „Gallod-Hurt” Bronisław Kłósek, ul. Leszczyna 159, 32-733 Trzciana oraz Wykonawcy Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut
i WSPÓLNICY Sp. J, ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, które zostały odrzucone, ponieważ Wykonawcy wskazali zastosowanie błędnej stawki podatku VAT tj. 5 %. Pozycja 10 formularza cenowego – krewetki mrożone zgodnie z matrycą stawek VAT od 1 lipca 2020 r. jest sklasyfikowana wg nomenklatury scalonej (CN) jako 23%.
W związku z powyższym oferty wyżej wymienionych Wykonawców podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp.
Na część 1 postępowania została złożona również oferta Wykonawcy ETQA Sp. z o.o., ul. Strefowa 14A, 42-202 Częstochowa, która została odrzucona ze względu na wystąpienie błędu w obliczeniu ceny dla pozycji 13 formularza cenowego dla
części 1. Wykonawca wyjaśnił, że w wynik błędu polegającym na kalkulacji ceny ze sztuki, a nie z kilograma wg jednostki miary nie będzie w stanie prawidłowo wykonać zamówienia. W związku z powyższym oferty Wykonawcy ETQA podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawy żywności w roku 2025 na potrzeby Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 3 w Krakowie, ul. Ułanów 21a, 31-450 Kraków
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Dostawa ryb na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.