Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brodnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Zadanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-349882d2-2504-4be5-b9a6-3de41e9eeb401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brodnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Zadanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-349882d2-2504-4be5-b9a6-3de41e9eeb40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573649/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN.3211-14/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2024/2025 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Świedziebnia, Górzno, część gm. Osiek, część gm. Brodnica, część gm. Bartniczka, część gm. Brzozie.
Przedmiot niniejszego zamówienia jest tożsamy z unieważnionym zadaniem nr 2 poprzedniego postępowania na realizację usług zimowego utrzymania dróg:
ZADANIE 2 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, Górzno, cześć gm. Osiek, część gm. Brodnica, część gm. Bartniczka, część gm. Brzozie.
Szczegółowy wykaz odcinków dróg do wykonywania usług na zadaniu nr 2 przedstawia graficzny załącznik nr 10 do SWZ przedstawiający zbiorczo podział zadań utrzymania zimowego dróg w powiecie brodnickim. Zamawiający zastrzega, że zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji i poszerzenia zakresu wykonania usług w obrębie całego powiatu brodnickiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Na Zadanie nr 2 Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej, materiały będą składowane na placu składowym w miejscowości Brodnica baza ZDP, w miejscowości Piecewo oraz w miejscowości Świedziebnia. Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi zapewnia Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. Nośniki samochodowe pod piaskarki i pługi oraz ciągniki z piaskarką i pługiem wyposażone zostaną w urządzenia moniturujące GPS umożliwiającymi lokalizację sprzętu oraz rejestrację jego pracy (praca pługa i piaskarek). Montażu dokona firma specjalizująca się w obsłudze tego typu urządzeń na zlecenie i koszt Zamawiającego. Abonament za monitoring systemu GPS pokryje Zamawiający, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia sprzętu do montażu w terminie uzgodnionym przez strony i utrzymania sprawnych modułów przez okres obowiązywania umowy. Po zakończeniu zimowego utrzymania urządzenia zostaną zdemontowane przez Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia urządzeń GPS lub czujników z winy Wykonawcy lub z powodu wady nośników, koszty naprawy pokryje Wykonawca.
Na dzień 01.11.2024 r. sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy.
2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV) 90620000-9 usługi odśnieżania dróg, 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
3. Postępowanie jest jednoczęściowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest jedna część przedmiotu zamówienia uprzednio unieważnionego postępowania.
ZADANIE 2 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, gm. Górzno, cześć gm. Osiek, część gm. Brodnica, część gm. Bartniczka, część gm. Brzozie.
Zakres świadczonych usług dla zadania 2 obejmować będzie:
a) usuwanie oblodzeń i odśnieżanie dróg przy użyciu piaskarek i pługów zamontowanych na nośnikach samochodowych
-3 jednostki samochodowe - piaskarki i pługi zamawiającego
w tym:
2 szt. samochód o ładowności od 6 do 15 ton do piaskarki OZ-PT6 z pługiem lekkim,
1 szt. samochód o ładowności od 6 do 15 ton do piaskarek typu P-1 z pługiem lekkim,
b) usuwanie oblodzeń i odśnieżanie dróg piaskarkami i pługami zamontowanymi na ciągnikach
- 2 ciągniki z napędem na dwie osie (w tym: piaskarki i pługi Wykonawcy 2 szt.)
c) odśnieżanie dróg pługami zamontowanymi na ciągnikach - pługi Zamawiającego
- 2 ciągniki lub ładowarki z napędem na dwie osie (pługi Zamawiającego)
Wymieniony w punkcie a i b sprzęt (samochody z piaskarką i pługiem oraz ciągniki z piaskarką i pługiem) zostanie wyposażony w GPS.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ust. 1 ustawy Pzp).
a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
b) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli stosowania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMAR MARLENA BARTOSZEWSKA (GAMAR)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340622037
7.3.3) Ulica: Wrocki 84
7.3.4) Miejscowość: Wrocki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Miasta Brodnicy
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów na potrzeby SP w Brodnicy w r. 2025
- Przebudowa ulic Wojska Polskiego oraz Kombatantów polegająca na budowie dróg dla pieszych
- Budowa Singletrack z elementami Pumptracku
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w sezonie 2024/2025 na terenie Gminy Nowosolna
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzezawa w sezonie 2024/2025 dla Rejonu I w miejscowości: Łazy, Krzeczów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2024-2025
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Przykona w sezonie 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.