Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548145/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA REKONSTRUKCJI MASZTU I ADAPTACJI INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA NA WIEŻOWCU SM SUCHANINO W GDAŃSKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA REKONSTRUKCJI MASZTU I ADAPTACJI INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA NA WIEŻOWCU SM SUCHANINO W GDAŃSKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426c52de-57ec-4d3a-8665-2803fc0cffc3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Rekonstrukcja masztu i adaptacja infrastruktury pod stacje bazowe TETRA ul. Paderewskiego 4 Gdańsk-Suchanino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548145
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193711,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja rekonstrukcji masztu i adaptacji infrastruktury pod stację bazową systemu TETRA na wieżowcu SM Suchanino w Gdańsku przy
ul. Paderewskiego 4.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja rekonstrukcji masztu i adaptacji infrastruktury pod stacje bazową systemu TETRA na wieżowcu SM Suchanino w Gdańsku przy
ul. Paderewskiego 4 dzierżawionym przez Zamawiającego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Zakres prac
a) Wykonanie rekonstrukcji masztu zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
b) Wykonanie kompletnej instalacji antenowej z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na obiekcie zgodnie z projektem telekomunikacyjnym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
c) Naprawa i modernizacja instalacji elektrycznej zgodnie z projektem elektrycznym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
d) Remont pomieszczenia zgodnie z projektem.
e) Przewiezienie z siedziby Zamawiającego i zainstalowanie dwóch szaf telekomunikacyjnych tj. stacji bazowej Motorola MTS4 o wymiarach 24U/60/60 oraz siłowni telekomunikacyjnej z baterią akumulatorów o wymiarach 42U/60/60, oraz ich montaż.
f) Rozbudowa siłowni o zestaw dwóch retriverterów 1U/2x 1500VA z zabezpieczeniami nadprądowymi 10A w panelu przednim oraz listwą zasilającą.
g) Montaż klimatyzacji.
h) Pozostałe prace opisane w projektach.
i) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
Wymagania Zamawiającego.
Maszt radiokomunikacyjny
Maszt radiokomunikacyjny wykonać zgodnie z projektem.
Po wybudowaniu wykonać dokumentację powykonawczą zawierającą m.in.:
- operat pionowości wykonany przez uprawnionego geodetę,
- protokół z zadania sił wstępnych w odciągach,
- atesty materiałowe na powłokę antykorozyjną ( ocynk ogniowy),
- certyfikaty wytwórcy,
wszystko zgodnie z prawem budowlanym i obowiązującymi przepisami.
Systemy antenowe.
Uruchomienie systemu antenowego musi zakończyć się sporządzeniem protokołów zawierających wyniki pomiarów parametrów VSWR oraz DTF każdej z linii, jak również protokołem z pomiarów PEM. Montaż instalacji antenowej musi być wykonany zgodnie
z obowiązującymi przepisami i sztuką techniczną. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa ludziom i mieniu, w tym także urządzeniom będącym własnością Zamawiającego oraz za wszelkie skutki prawne
i finansowe wynikłe w następstwie wyrządzonych szkód lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga wykonania w dwóch egzemplarzach papierowych i elektronicznej dokumentacji powykonawczej zawierającej schemat instalacji, bilans mocy, pomiary VSWR, PEM, DTF, uziemienia, wykaz zastosowanych materiałów, DTR anten, kabli, odgromników i dokumentację fotograficzną. Wszystkie szczegóły dotyczące systemów antenowych zawarte są w projekcie budowlanym.
Instalacja elektryczna.
Wykonawca wykona modernizację instalacji elektrycznej według wytycznych z projektu branżowego dla instalacji. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej wraz z pomiarami.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, a wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa, dokonania wszelkich zgłoszeń, uzyskania wszelkich zezwoleń/pozwoleń itp. związanych z prawidłową pod względem formalno-prawnym realizacją przedmiotu umowy. Wykonawca otrzyma od zamawiającego odpowiednie pełnomocnictwa umożliwiające prawidłową realizację przedmiotu umowy. W przypadku kiedy wykonawca będzie w imieniu Zamawiającego występował do osób trzecich, wystąpienie takie musi być poprzedzone uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego.
Wszystkie dokumentacje powykonawcze dostarczone przez Wykonawcę powinny zostać wykonane i podpisane przez osoby posiadające odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.
Dokumentacja powykonawcza
Zamawiający wymaga aby dokumentacja powykonawcza zawierała kompletny zestaw wszystkich prac branżowych wykonanych na obiekcie tj. konstrukcyjnej z pomiarami, instalacji radiokomunikacyjnych z pomiarami, instalacji elektrycznej z pomiarami, montażem szaf telekomunikacyjnych oraz wykazem materiałów w dwóch egzemplarzach papierowych oraz wersji cyfrowej.
Termin wykonania: 40 dni od podpisania umowy.
Załącznik nr 8 do SWZ: Projekt budowlano – wykonawczy _instalacja masztu;
Projekt Technologiczny -telekomunikacyjny; Projekt Elektryczny
Lista sprzętu i materiałów powierzonych do wykonania przedmiotu Zamówienia Wykonawcy przez Zamawiającego
1 szt. szafa teleinformatyczna 42U (wymiary 200 cm x 60 cm x 60 cm) wraz z zamontowaną na niej siłownią telekomunikacyjną EltekFlatpack 2 -48V DC
8 szt. akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnej Fiamm 12FIT180,
2 szt. zestawów połączeniowych do akumulatorów Fiamm 12FIT180,
1 szt. szafa teleinformatyczna 24U (wymiary 143 cm x 55 cm x 57 cm) – stacja bazowa Motorolla MTS4,
2 szt. anten GPS PCTEL GNSS1-TGM-26N
2 szt. uchwytów montażowych do anten GPS GPS-TGM-LMNT
8 szt. konektorów Commscope 400BPNM-C
4 szt. zestawów uziemiających Commscope 223158-4
Zamawiający powierza również szpulę kabla CNT-400 do wykorzystania jako część instalacji anten GPS. Szpula z pozostałym na niej kablem jest własnością Zamawiającego i podlega zwrotowi po wykonaniu prac instalacyjnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 uPzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz agregatów wody lodowej / pompy ciepła zainstalowanych w obiektach WS SP ZOZ
- Konserwacja, obsługa serwisowa klatek schodowych, szybów windowych oraz kontrola tlenku węgla w garażach samochodowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w dzielnicy Bielany.
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Utrzymanie systemów tunelowych wraz z systemami budynków technicznych
- Świadczenie usług konserwacji i napraw oraz utrzymania w stanie stałej sprawności technicznej systemów monitoringu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.