Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499378/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00507012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odwóz dzieci i uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu i Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Topoli w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skalbmierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skalbmierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skalbmierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skalbmierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odwóz dzieci i uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu i Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Topoli w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845b12f2-dae4-43cc-99eb-368f605c42c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041974/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Odwóz dzieci i uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu i Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Topoli w roku szkolnym 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi transportowe, wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie odwozu dzieci i uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu i Szkoły Podstawowej w Topoli w roku szkolnym 2024/2025 we wszystkie dni nauki szkolnej. Zamówienie obejmuje odwóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Skalbmierz z miejscowości:
• Do Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu:
Sielec Kolonia, Grodzonowice, Kujawki, Drożejowice, Podgaje, Szarbia Zwierzyniecka, Tempoczów Kolonia, Rosiejów, Zakrzów, Sietejów, Małoszów, Bolowiec, Baranów, Zakrzówek, Tempoczów Rędziny, Kózki, Przybenice, Bełzów, Boszczynek, Szczekarzów.
• Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Topoli:
Kobylniki, Krępice, Seselów, Ostrów.
Odwóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność Wykonawcy w ilości 3 autobusów oraz 1 rezerwowy.
Uwaga 1:
Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (bądź naprawę uszkodzonego pojazdu) wynoszący 1 godzinę
3. Uwagi związane z realizacją usługi:
• odwóz odbywać się będzie począwszy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 27.06.2025 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025.
• Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące.
• Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową.
• Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze specyfikacją warunków zamówienia.
• W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
• Zamawiający zastrzega sobie wykonywanie przewozu uczniów w celach reprezentacyjnych szkoły takich jak zawody sportowe, konkury przedmowie, międzyszkolne, wojewódzkie i krajowe, wyjazdy na basen, lodowisko, spektakle teatralne i profilaktyczne oraz inne przewozy zlecone przez zamawiającego ze stawką za 1 km podaną w formularzu ofertowym.
1. Przewidywana liczba dni na realizację usługi – to 147 dni ( od momentu podpisania umowy do zakończenia roku szkolnego 2024/2025).
Trasy i kursy zaproponowane przez Zamawiającego mogą ulec zmianie wtedy, gdy w porozumieniu z Wykonawcą wypracowane zostanie korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązanie lub zmieni się liczba dzieci dowożonych, lub plan zajęć w szkołach. Dokładny harmonogram dowozu zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
Średnią dzienną liczbę kilometrów szacuje się na 106,8 km, na trasach 1-3 odwożąc uczniów z ZPO Skalbmierz oraz 27 km ( w dwóch kursach po 13,5), na trasie 4 odwożąc uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Reja w Topoli. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba kursów w ciągu dnia jak również liczba kilometrów czy liczba dowożonych dzieci oraz zmiana ilości zamawianych autobusów - może ulec zmianie z różnych powodów, np.:
- zmiana planów lekcji może spowodować zmiany w ilościach lub godzinach zaplanowanych kursów,
- nieobecność niektórych uczniów w szkole - może spowodować brak konieczności dojazdu autokaru do niektórych miejscowości w ramach niektórych kursów w niektóre dni,
- zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów uczęszczających do szkół może spowodować zmiany w ilościach zaplanowanych kurów (konieczność zwiększenia ilości kursów lub ich zmniejszenia np. w przypadku możliwości połączenia dowożonych grup),
-inne nieprzewidziane okoliczności, które mogą mieć wpływ na cały zaplanowany proces dowozu.
Godziny odwozów określone w przedmiocie zamówienia w przypadku nieprzewidzianych okoliczności i potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian określonych godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184294,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432709,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184294,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOANNA WOJTASIK PRZEWÓZ OSÓB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621112075
7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184294,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.