eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuleDostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b5f4891-f254-4436-82b1-1082f6d51280

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5f4891-f254-4436-82b1-1082f6d51280

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239268/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.18.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy pieczywa do COSSW OZ Sulejów.
CPV 15810000-9, 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Bułka tarta kg 60
2 Kanapka angielka kg 150
3 Chleb mieszany pszenno-żytni kg 2400
4 Chleb żytni pełnoziarnisty kg 1600
5 Chleb pszenny z nasionami szałwii hiszpańskiej kg 1000
6 Bułka pszenna zwykła kg 700
7 Bułka pszenna graham kg 450
8 Bułka pszenna kajzerka kg 600
9 Bułka z kapustą kg 170
10 Zapiekanka kg 170

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15811400-0 - Bułeczki

4.5.5.) Wartość części: 132001,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy ciast do COSSW OZ Sulejów
CPV 15812100-4, 15812100-4, 15812200-5
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Pączek 15812100-4 kg 180
2 Drożdżówka z nadzieniem 15812100-4 kg 180
3 Jabłecznik 15812100-4 kg 120
4 Rurka z kremem 15812100-4 kg 80
5 Ciastko francuskie 15812100-4 kg 110
6 Ptyś 15812100-4 kg 50
7 Ciastko typu Gniazdo Poznańskie 15812100-4 kg 60
8 Mini pizza 15812121-7 kg 70
9 Sernik 15812200-5 kg 120
10 Placek drożdżowy 15812200-5 kg 140
11 Babka piaskowa 15812200-5 kg 140
12 Ciasto typu Wuzetka 15812200-5 kg 120
13 Ciasto miodowe 15812200-5 kg 120
14 Ciasto sezamowe 15812200-5 kg 120
15 Rogaliki z nadzieniem 15812100-4 kg 15
16 Ciasteczka 15812100-4 kg 15
17 Mini pączki 15812100-4 kg 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812200-5 - Ciasta

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 71674,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy ciast do COSSW w Kulach
CPV: 15812000-3, 15812200-5, 15812100-4
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jednostka miary Ilość
1 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 60
2 Babeczki kruche kg 30
3 Babka marmurkowa kg 60
4 Ciasteczka kg 50
5 Ciasteczka francuskie kg 20
6 Ciasto biszkoptowe z galaretką /typu Ptasie mleczko/ kg 30
7 Ciasto biszkoptowe z kokosem i kremem budyniowym /typu rodzynkowiec/ kg 40
8 Ciasto biszkoptowe z kremem budyniowym /typu Raffaello/ kg 40
9 Ciasto biszkoptowe z prażonymi jabłkami /typu Bajadera/ kg 50
10 Ciasto biszkoptowo -kawowe z wiśniowymi dodatkami /typu Biedronka/ kg 50
11 Ciasto jogurtowe kg 60
12 Ciasto ucierane z jabłkami, orzechami i cynamonem /typu Cynamonowiec/ kg 40
13 Jabłecznik kg 60
14 Makowiec kg 24
15 Pączki kg 30
16 Piernik kg 24
17 Rogaliki z nadzieniem kg 50
18 Rolada biszkoptowo-makowa kg 24
19 Rolada z bitą śmietaną kg 24
20 Sernik na zimno kg 40
21 Sernik z brzoskwinią lub rodzynkami kg 80
22 Seromakowiec kg 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812200-5 - Ciasta

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 35227,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127991,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127991,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127991,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNICTWO - CUKIERNICTWO WŁODZIMIERZ CHAŁADAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711043220

7.3.3) Ulica: ul. Plac Targowy 1

7.3.4) Miejscowość: Sulejów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127991,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66444,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66444,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNICTWO - CUKIERNICTWO WŁODZIMIERZ CHAŁADAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711043220

7.3.3) Ulica: ul. Plac Targowy 1

7.3.4) Miejscowość: Sulejów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66444,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 3, gdyż w ramach przeprowadzonego postępowania oferta złożona przez Wykonawcę nie spełniała wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia. Wobec braku ważnych ofert, które mogłyby zostać wybrane do realizacji zamówienia, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.