eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola"Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjne pn.: "Budowa zespołu wielorodzinnych budynków mieszkalnych (budynki nr 1, 2, 6, 7, 8) wraz z (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjne pn.: „Budowa zespołu wielorodzinnych budynków mieszkalnych (budynki nr 1, 2, 6, 7, 8) wraz z (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa w Stalowej Woli Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388542170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Floriańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@simstalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simstalowawola.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo mieszkaniowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjne pn.: „Budowa zespołu wielorodzinnych budynków mieszkalnych (budynki nr 1, 2, 6, 7, 8) wraz z (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c92de8-06ea-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług dotychczasowemu wykonawcy, co zostało przewidziane w ogłoszeniu i zamówieniu. Wartość zamówienia pierwotnego została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości a od udzielnie nie upłynął termin 3 lat.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIM/ZP/261/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546355,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży:
1) konstrukcyjno – budowlanej,
2) instalacji gazowej, c.o., wentylacyjnej, wodociągowej i kanalizacyjnej,
3) instalacji elektrycznej, elektroenergetycznej i monitoringu,
4) robót drogowych
nad realizacją zadania obejmującego budowę 5 budynków wielorodzinnych wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu stanowiących II Etap realizacji Osiedla Ogrodowego.
2. Rzeczowy zakres inwestycji obejmuje:
5 budynków wielorodzinnych zawierające 128 mieszkań od M1 do M4,
zbiornik retencyjny wraz z siecią kanalizacji deszczowej,
drogi wewnętrzne, miejsca parkingowe, zjazd z ul. Ogrodowej
oświetlenie terenu, monitoring osiedlowy,
małą architekturę, zieleń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla nadzoru inwestorskiego został opisany w załączniku nr 1 do SWZ- Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
5. Inwestycja realizowana w ramach wsparcia ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa, grantu z Funduszu Dopłat i preferencyjnego kredytu SBC udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMB Usługi Inżynierskie mgr inż. Jacek Brzozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652078185

7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana Pawła II 26

7.3.4) Miejscowość: Turbia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-415

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.