eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GromnikPrzebudowa ogrodzenia przy budynku biura Nadleśnictwa Gromnik



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ogrodzenia przy budynku biura Nadleśnictwa Gromnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/986562

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ogrodzenia przy budynku biura Nadleśnictwa Gromnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-386f5e5d-ad99-437e-b78c-8193c8b28a5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00493139/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ogrodzenia przy budynku biura Nadleśnictwa Gromnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa ogrodzenia przy budynku biura Nadleśnictwa Gromnik
Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej.
Lokalizacja inwestycji - województwie małopolskim, powiecie tarnowskim, na terenie gminy Gromnik
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Przebudowa ogrodzenia przy budynku Biura Nadleśnictwa Gromnik” w następującym zakresie;
a) Demontaż istniejącego ogrodzenia / częściowy/
b) Roboty ziemne
c) Roboty fundamentowe
d) Wykonanie ogrodzenia z paneli 3D wraz z cokołami z prefabrykatów betonowych
e) Wykonanie utwardzenia placu kostką brukową
Szczegółowe informacje zawarte są w dokumentacji projektowej, która jest załącznikiem do SWZ.
Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie zapewnia miejsca poboru energii elektrycznej, wody do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, Wykonawca musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów.
4. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania na bieżąco Zamawiającemu kopii wszystkich dokumentów przesyłanych do organów administracyjnych oraz otrzymywanych odwrotnie.
7. Wykonawca robót wykona na własny koszt opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz z jej zaklauzulowaniem w odpowiednim ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową. Roboty pomiarowe dla potrzeb robót oraz wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i powinny być wliczone w cenę umowną.
2) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.
3) Sprzęt dopasowany do zakresu robót powinien spełniać wymogi BHP.
4) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego
5) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
6) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
7) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.
Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:
1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień
i zobowiązań wzajemnych,
3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
Rozliczenie wykonanych robót budowlanych dokonane będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie wykonanych prac z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty Wykonawcy.
Warunki rękojmi i gwarancji:

1. Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji na zamontowany sprzęt i urządzenia zgodny z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 2 lata, a na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 60 m-cy.
2 Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.
3. Okres rękojmi za wady robót budowlanych wynosi 5 lat (zgodnie z Kodeksem Cywilnym).
4. Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego.
Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych pracujących przy realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65352,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65352,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Grybowie Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343432228

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 4

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65352,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.