eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckDostawa samochodu ciężarowego typu śmieciarka w formie leasingu operacyjnego"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego typu śmieciarka w formie leasingu operacyjnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUCKA GOSPODARKA KOMUNALNA ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526432318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586730400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zo@pgkpuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkzo.mirobip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d17ba1d6-a48b-43c9-897e-2e192fcfb22c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego typu śmieciarka w formie leasingu operacyjnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d17ba1d6-a48b-43c9-897e-2e192fcfb22c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PGKZO/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 872540,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa samochodu ciężarowego typu śmieciarka w formie leasingu operacyjnego1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego (rok produkcji 2024) samochodu ciężarowego typu śmieciarka.
2. Wolny od wad fizycznych i prawnych oraz objęty gwarancją producenta.
3. Dostarczony samochód ciężarowy typu śmieciarka musi być kompletny i spełniać funkcje do jakich jest przeznaczony oraz musi być zgodny z obowiązującym prawem oraz normami CE.
4. Gwarancja jakości pojazdu bez limitu kilometrów i motogodzin minimum 24 miesiące. Termin gwarancji uruchamiany z dniem protokolarnego odbioru samochodu.
5. Gwarancja jakości obejmować będzie m.in. wady materiałowe oraz wady wykonawcze w robociźnie.
6. Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub w serwisie.
7. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie wady, usterki nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 72 godzin od daty zgłoszenia wady, usterki, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Czas reakcji serwisu będzie liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku.
8. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad, usterek termin gwarancji ulegnie przedłużeniu o rzeczywisty czas niesprawności przedmiotu zamówienia liczony w zaokrągleniu do pełnego dnia niesprawności.
9. Wymiana przedmiotu zamówienia lub jakiegokolwiek jego elementu na fabrycznie nowy wolny od wad nastąpi na żądanie Zamawiającego przy drugim jego uszkodzeniu w okresie trwania gwarancji. Uszkodzona część przedmiotu zamówienia nie podlegająca naprawie zostanie wymieniona na nową oraz zgodnie z przepisem art. 581 Kodeksu cywilnego, dostarczona będzie z pełnym okresem gwarancji nie krótszym od gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.
10. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania przedmiotu zamówienia niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez Zamawiającego, bez pisemnej zgody Wykonawcy.
11. Dokument gwarancyjny wystawiony przez Wykonawcę nie będzie mógł zawierać następujących warunków:
a) ograniczeń okresu gwarancji poprzez uwzględnienie naturalnego zużycia elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu),
b) obowiązku dokonywania przez Zamawiającego płatnych przeglądów okresowych wykonywanych przez podmioty wskazane przez Wykonawcę,
c) postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą Przedmiotu zamówienia, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Wykonawcą,
d) dotyczących innych płatnych działań nie ujętych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
12. Zamawiający zaakceptuje standardowy dokument gwarancyjny Wykonawcy. Dokument gwarancyjny ma być zgodny z wymaganiami SWZ. Postanowienia znajdujące się w umowie o udzielenie zamówienia publicznego są postanowieniami nadrzędnymi nad zapisami znajdującymi się w oświadczeniu gwarancyjnym, postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego są wiążące dla Wykonawcy i mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed postanowieniami dokumentu gwarancyjnego. Jeżeli w ocenie Zamawiającego zapisy oświadczenia gwarancyjnego będą zawierały postanowienia korzystniejsze – w takim przypadku Zamawiający będzie miał możliwość wyboru zastosowania kolejności powyższych zapisów.
13. Wymagania serwisowe
a) Wykonawca, w okresie obowiązywania gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zapewni serwis przedmiotu zamówienia;
b) Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym odpłatną dostępność części zamiennych oraz pełny odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia,
c) Siedziba serwisu maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego. Powyższe wymagania serwisowe należy uwzględnić w cenie oferty.

15. Warunki leasingu:
a) opłata wstępna: 20%;
b) okres leasingu: 36 miesięcy;
c) wykup końcowy: 1%;
d) waluta leasingu: PLN;
e) prawo wykupu przedmiotu leasingu;
f) spłata rat leasingowych – oprocentowanie zmienne ( raty stałe kapitałowo-odsetkowe - annuitetowe w całym okresie trwania umowy ), tj. 35 równych rat leasingowych miesięcznych, płatnych począwszy od miesiąca następującego po dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, na podstawie faktury VAT na ustalony przez finansującego rachunek bankowy;
g) stopa procentowa przyjmowana jako WIBOR 1M średniomiesięczny z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury;
h) nie obowiązuje limit kilometrów;
i) raty leasingowe będą zawierać koszt fabrycznie nowego pojazdu, koszty leasingu, koszty rejestracji pojazdu, koszty gwarancji wraz z kosztem pojazdu zastępczego, koszty dostawy pojazdu Zamawiającemu, koszty pierwszej legalizacji tachografu;
j) koszty ubezpieczenia OC, AC i NW pojazdu przez cały okres leasingowy tj. 3 lata, ponosi Zamawiający;
k) Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu na zasadach refakturowania, jak również od drugiego roku użytkowania pojazdu,
l) koszty związane z użytkowaniem samochodu, opłaty za autostrady, mandaty, parkingi oraz inne obciążenia o charakterze publiczno-prawnych są po stronie Zamawiającego,
m) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów;
n) w przypadku sprzeczności postanowień umowy leasingu bądź innych dokumentów stanowiących warunki leasingu ze Specyfikacją Warunków Zamówienia niniejszego postępowania, w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy SWZ, w tym w szczególności postanowienia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a następnie zapisy umowy leasingowej bądź innych dokumentów stanowiących warunki leasingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1073224,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076176,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1073224,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEKAO LEASING Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121016682

7.3.3) Ulica: Żubra 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1073224,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.