Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WM/SZP/WR/59/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" ul. Pęgowska 14- remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WM/SZP/WR/59/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" ul. Pęgowska 14- remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c78e074-3867-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z ustawą Pzp
w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Przedmiotowe zamówienie było pierwotnie przedmiotem postępowania prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp - ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.03.2024r. pod numerem 2024/BZP 00261658/01. W terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 11.04.2024 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c5efe8fe-ec10-11ee-9c02-ce2b643d361d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/WR/59/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157946,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” opracowania dokumentacji projektowej remontu dachu budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu, (działka gminna Nr 41/2, AM-4, obręb Świniary) wraz z uzyskaniem wymaganych urzędowych decyzji, zgłoszeń i uzgodnień niezbędnych do opracowania dokumentacji (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleń (Etap II). Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU) oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część (zaproszenia) .
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) I Etap - opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, w tym:
a) Prace przedprojektowe obejmujące: ,
- opracowanie aktualizacji inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalno- usługowego (części objętej opracowaniem, inwentaryzacja dachu, więźby dachowej, przekrój),
- wykonanie opinii technicznej budynku mieszkalno – usługowego,
- opracowanie opinii kominiarskiej budynku mieszkalno- usługowego,
- uzyskanie opinii/zaleceń konserwatorskich co do sposobu przeprowadzenia remontu;
b) wykonanie projektu budowlanego i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej/dokumentacji przedsięwzięcia wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do przedmiotowej dokumentacji;
c) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień, zatwierdzeń oraz zgody administracji architektoniczno-budowalnej umożliwiających realizację robót budowlanych (uzyskanie decyzji ostatecznej, zaświadczenia o braku sprzeciwu) - jeśli dotyczy;
d) wykonanie projektu wykonawczego;
e) wykonanie przedmiaru i kosztorysu;
f) wykonanie STWiOR.
2) II Etap: wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną Dokumentację wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej.
Zamawiający ustanawia minimalny okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót.
Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. Realizacja robót związanych z likwidacją urządzeń grzewczych nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca
i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia, tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy, które wymienione zostaną w dokumentacji projektowej stanowiącej I Etap zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do zaproszenia nr 4 - projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarski Krzysztof Chomiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111751458
7.3.3) Ulica: Poprzeczna nr 12 C
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DEKARSKI KRZYSZTOF CHOMIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DEKARSKI KRZYSZTOF CHOMIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.