eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegZagospodarowanie poscaleniowe dla zadania pn.: "Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie poscaleniowe dla zadania pn.: „Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 39 22

1.5.8.) Numer faksu: 15 822 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@tarnobrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b16991f-ba55-4e4b-9714-598c42ae1448

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie poscaleniowe dla zadania pn.: „Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b16991f-ba55-4e4b-9714-598c42ae1448

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059720/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zagospodarowanie poscaleniowe dla zadania pn.: „Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.IVa.6832.2.4.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie poscaleniowe dla zadania pn.: „Scalenie gruntów wsi Kaczaki gm. Baranów Sandomierski”.
2. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
a) Przygotowane terenu,
b) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
c) Karczowanie drzew i pni,
d) Karczowanie krzaków i poszycia,
e) Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej,
f) Rozbiórkę wraz z przeniesieniem ambony,
g) Rozbiórkę nawierzchni z kruszywa lub gruzu wraz transportem,
h) Rozbiórkę prefabrykatów betonowych,
i) Rozbiórkę ogrodzeń wraz z przestawieniem,
j) Rozebranie barier energochłonnych stalowych,
k) Rozebranie przepustów z rur żeliwnych i tworzyw sztucznych,
l) Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem,
m) Wykonanie wykopów mechanicznie bez transportu,
n) Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu
o) Czyszczenie z namułu istniejących przepustów,
p) Regulację pionową studni rewizyjnych,
q) Regulację zasuw wodociągowych,
r) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowane mechanicznie,
s) Profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża
t) Ułożenie geokompozytu – georusztu,
u) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
v) Umocnienie skarp, przeciwskarp i dna rowu elementami betonowymi, kostką betonową,
w) Umocnienia przepustów wlotów i wylotów elementami prefabrykowanymi,
x) Ułożenie przepustu z rur z tworzyw sztucznych,
y) Oczyszczenie rowów z namułu i profilowanie skarp rowu,
z) Oznakowanie pionowe,
aa) Dostawę i montaż barier ochronnych,
bb) Ustawienie ogrodzeń drewnianych i metalowych,
cc) Zabezpieczenie istniejących sieci elektrycznych i teletechnicznych,
dd) Wykonanie zbiorników małej retencji,
ee) Wykonanie nasadzeni nieformowanych,
ff) Wykonanie parkingu o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5389000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10336295,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5389000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TREEBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6812074575

7.3.3) Ulica: Jawornik 337

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5389000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.