Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515399/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA URZĘDU GMINY TRZEBOWNISKO W OKRESIE 12 MIESIĘCY LICZĄC OD DNIA 01.01.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976
1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177713700
1.5.8.) Numer faksu: 177713719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ac0b511-8d02-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA URZĘDU GMINY TRZEBOWNISKO W OKRESIE 12 MIESIĘCY LICZĄC OD DNIA 01.01.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac0b511-8d02-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Trzebownisko w okresie 12 miesięcy licząc od dnia 01.01.2024 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym.
Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na zasadach określonych w przepisach prawa tj:
1.1 ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U.2023.1640). oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy.
1.2 ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz.U.2023.2383),
1.3 ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2023.775)
1.4 ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2023.1550)
1.5 międzynarodowymi przepisami pocztowymi w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym: Światowa Konwencja Pocztowa - Ósmy Protokół Dodatkowy - Genewa 12 sierpnia 2008 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1824) Regulamin Poczty Listowej
1.6 Regulaminów świadczenia usług pocztowych, które są objęte przedmiotem zamówienia, wydanych przez Wykonawcę, które nie są sprzeczne z ustawą Prawo Pocztowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1 usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek pocztowych o wadze do 2000 g i przesyłek zagranicznych o wadze do 350 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania,
2.2 doręczanie zwrotów przesyłek pocztowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (z podaniem przyczyny niedoręczenia) oraz zwrot potwierdzeń odbioru pokwitowanych przez adresata do placówki Urzędu Gminy,
2.3 doręczanie obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz.U.2018.545)
1. Przez przesyłki listowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1.1 przesyłki nierejestrowane ekonomiczne - niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, format S, L, M.
1.2 przesyłki nierejestrowane priorytetowe - będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, format S, L, M
1.3 przesyłki rejestrowane ekonomiczne (polecone) - niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed zagubieniem, zniszczeniem, utratą zawartości lub uszkodzeniem w obrocie krajowym i zagranicznym, format S, L, M
1.4 przesyłki rejestrowane priorytetowe (polecone) - będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed zagubieniem, zniszczeniem, utratą zawartości lub uszkodzeniem w obrocie krajowym i zagranicznym, format S, L, M
1.5 przesyłki rejestrowane ekonomiczne (polecone) za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed zagubieniem, zniszczeniem, utratą zawartości lub uszkodzeniem
w obrocie krajowym i zagranicznym, format S, L, M
1.6 przesyłki rejestrowane priorytetowe (polecone) za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed zagubieniem, zniszczeniem, utratą zawartości lub uszkodzeniem w obrocie krajowym
i zagranicznym, format S, L, M
1.7 przesyłki zagraniczne priorytetowe (polecone) za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
2. Oznaczenia S, M, L dla przesyłek listowych oznaczają:
2.1 Format S to przesyłki o wymiarach:
a) minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
b) maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
c) wada do 500 g
2.2 Format M to przesyłki o wymiarach:
a) minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
b) maksimum –– żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
c) wada do 1000 g
2.3 Format L to przesyłki o wymiarach:
a) minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
b) maksimum –– suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów ( długość ) nie może przekroczyć 600 mm
c) wada do 2000 g
3. Zamawiający wymaga aby doręczenie przesyłek do Zamawiającego odbywało się najpóźniej do godz. 8:30, natomiast odbiór przesyłek ma być zabezpieczony w godz. Od. 14:00 – 14:30.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej czterema placówkami w czterech miejscowościach na terenie Gminy Trzebownisko do odbioru awizowanych przesyłek wysłanych przez Urząd Gminy Trzebownisko do mieszkańców i instytucji z terenu Gminy Trzebownisko. Ponadto wymagamy minimum dwóch placówek nadawczych, w których Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki pocztowe i otrzymać potwierdzenie nadania przesyłek w formie stempla (data
i godzina nadania) oraz podpisu pracownika Wykonawcy w rejestrach nadawczych.
5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego, dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres, bądź wskazany adres skrytki pocztowej.
6. Zamawiający zobowiązuje się do podania na przesyłce pocztowej nazwy i adresu adresata (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając również rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru – ZPO) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). Wzór ZPO - zwrotne poświadczenie odbioru określa załącznik nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający zobowiązuje się do prowadzenia dwóch egzemplarzy pocztowej książki nadawczej (oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego) dla przesyłek rejestrowanych oraz dwóch egzemplarzy zestawień ilościowo-wartościowych dla wszystkich nadawanych przesyłek. Zestawienie prowadzone będzie z uwzględnieniem podziału na przesyłki zwykłe i najszybszej kategorii, rejestrowane i nierejestrowane, za potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, format S, L, M, poszczególne kategorie wagowe oraz podziału na przesyłki krajowe i zagraniczne. Wzór pocztowej książki nadawczej i zestawienia ilościowo-wartościowego zostanie ustalony z Wykonawcą przed zawarciem umowy. Oryginał pocztowej książki nadawczej oraz zestawienie ilościowo-wartościowe dla Wykonawcy stanowić będzie podstawę dla celów rozliczeniowych, a dla Zamawiającego potwierdzenie wykonania usług pocztowych.
8. Opakowanie przesyłek pocztowych będzie stanowiła koperta Zamawiającego odpowiednio zabezpieczona. Odpowiedzialność za przesyłki pocztowe po ich przekazaniu przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
9. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w dniu ich nadania
w siedzibie Wykonawcy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłki na następny dzień
roboczy w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę uchybień odbieranych przesyłek określonych
w przepisach ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe
i braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
11. Wykonawca udostępni bezpłatnie Zamawiającemu wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych
i priorytetowych.
12. W przypadku nieobecności adresata i braku możliwości doręczenia przesyłki pocztowej innej dorosłej, uprawnionej osobie w obrocie krajowym, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia
w skrzynce oddawczej adresata zawiadomienie (pierwsze awizo, a po upływie 7 dni kolejne awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać list lub przesyłkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych
w obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, przesyłka zwracana jest niezwłocznie Zamawiającemu wraz
z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych.
W związku z powyższym Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania placówki na terenie gminy Trzebownisko umożliwiającej adresatom odbiór awizowanej korespondencji.
13. Odbierający przesyłkę pocztową potwierdza jej doręczenie podpisem ze wskazaniem daty doręczenia, jeśli odbierający uchyla się od potwierdzenia doręczenia lub nie może tego uczynić, doręczający sam stwierdza datę doręczenia oraz wskazuje osobę, która odebrała pismo i przyczynę braku jej podpisu.
14. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe i zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe (z podaniem przyczyny niedoręczenia) oraz potwierdzenia odbioru pokwitowane przez adresata do Zamawiającego.
15. W przypadku utraty, uszkodzenia, ubytku bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe .
16. Zamawiający nie wyraża zgody na przepakowywanie korespondencji. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293706,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293706,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI TRZEBOWNISKO
więcej: przetargi TRZEBOWNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.