eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2024-10-28

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60ebc12e-f48c-4856-b495-ed8f741cf95f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00565856

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030266/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawy wyposa¿enia meblowego do ró¿nych jednostek organizacyjnych UMB

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004358

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004358

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê, za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/umb.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie
przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
5.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
6.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089
Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
􀀀 Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych internetowych Uczelni,
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ
publicznych),
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do
publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
􀀀 Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do
pañstw trzecich,
􀀀 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
􀀀 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w
art. 22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.1.51.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. Dostawa obejmuje równie¿ transport, roz³adunek, wniesienie, zamontowanie, dostarczenie instrukcji stanowiskowej i jej wdro¿enie, serwisowanie oraz gwarancjê. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, tj. wymagania techniczno-eksploatacyjne, jako¶ciowe
i funkcjonalne, szczegó³owa specyfikacja asortymentowa, opis wymagañ ogólnych oraz wymagane warunki gwarancji zawieraj± ZA£¡CZNIKI DOTYCZ¡CE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Formularz Cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ
- Opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
- Tabela oceny okresu gwarancji – Za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spo¶ród wa¿nych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
- cena – 60%,
- okres gwarancji – 40%.
2. Ocenie zostan± poddane oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Ilo¶æ punktów PC, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona wed³ug wzoru:
PC = (CN / CR ) x 60
gdzie:
CN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
60 – maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg kryterium „cena” - 60%.

4. Ilo¶æ punktów PG, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
PG = (PG of./ PG max.) x 40
gdzie:
PG of. – termin gwarancji w ofercie badanej,
PG max. – najd³u¿szy termin gwarancji mo¿liwy do zaoferowania
40 - maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg kryterium „okres gwarancji”- 40%.


UWAGA: Podstaw± oceny oferty w kryterium "okres gwarancji" bêdzie wype³niony za³±cznik Nr 4 do SWZ - Tabela oceny okresu gwarancji (warto¶æ PG of. bêdzie podana przez Wykonawcê w ww. tabeli). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie termin minimalny dopuszczony, tj. 36 miesiêcy.

Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów P obliczon± wed³ug wzoru:
P = PC + PG

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z³o¿one wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
b) Tabela oceny okresu gwarancji – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
c) Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamkniêcie,
d) Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ prowadnic na min. 50 tys. cykli,
e) Atesty higieniczne na: p³ytê meblow±, blaty, obrze¿e, potwierdzaj±ce klasê higieniczno¶ci E1,
f) Dotyczy krzes³a K:
 Atest Badañ Wytrzyma³o¶ciowych potwierdzaj±cy maksymalne dopuszczalne obci±¿enie,
 Dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
g) Dotyczy ³awki tapicerowanej £AW:
 Dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
h) Dotyczy baterii kuchennej:
 Deklaracjê zgodno¶ci,
i) Aktualne materia³y informacyjne: karty katalogowe i/lub foldery i/lub inne dokumenty dotycz±ce wymaganych parametrów: biurka regulowanego elektrycznie BRE, krzes³a K, ³awki tapicerowanej £AW, zlewozmywaka, baterii stoj±cej kuchennej, zlewozmywaka, ch³odziarki podblatowej CH£.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
c) Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamkniêcie,
d) Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ prowadnic na min. 50 tys. cykli,
e) Atesty higieniczne na: p³ytê meblow±, blaty, obrze¿e, potwierdzaj±ce klasê higieniczno¶ci E1,
f) Dotyczy krzes³a K:
 Atest Badañ Wytrzyma³o¶ciowych potwierdzaj±cy maksymalne dopuszczalne obci±¿enie,
 Dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
g) Dotyczy ³awki tapicerowanej £AW:
 Dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
h) Dotyczy baterii kuchennej:
 Deklaracjê zgodno¶ci,
i) Aktualne materia³y informacyjne: karty katalogowe i/lub foldery i/lub inne dokumenty dotycz±ce wymaganych parametrów: biurka regulowanego elektrycznie BRE, krzes³a K, ³awki tapicerowanej £AW, zlewozmywaka, baterii stoj±cej kuchennej, zlewozmywaka, ch³odziarki podblatowej CH£.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ,
1.2. Formularz cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ,
1.3. Opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
1.4. Tabela oceny okresu gwarancji – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
1.5. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Za³±cznik nr 6 do SWZ,
1.6. Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamkniêcie,
1.7. Certyfikat lub atest potwierdzaj±cy wytrzyma³o¶æ prowadnic na min. 50 tys. cykli,
1.8. Atesty higieniczne na: p³ytê meblow±, blaty, obrze¿e, potwierdzaj±ce klasê higieniczno¶ci E1,
1.9. dotyczy krzes³a K - Atest Badañ Wytrzyma³o¶ciowych potwierdzaj±cy maksymalne dopuszczalne obci±¿enie, dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
1.10. dotyczy ³awki tapicerowanej £AW - dokumenty potwierdzaj±ce parametry i w³a¶ciwo¶ci tapicerki,
1.11. dotyczy baterii kuchennej - Deklaracjê zgodno¶ci,
1.12. Aktualne materia³y informacyjne: karty katalogowe i/lub foldery i/lub inne dokumenty dotycz±ce wymaganych parametrów: biurka regulowanego elektrycznie BRE, krzes³a K, ³awki tapicerowanej £AW, zlewozmywaka, baterii stoj±cej kuchennej, zlewozmywaka, ch³odziarki podblatowej CH£,
oraz
1.13. o ile nie wynika to ze z³o¿onych dokumentów do oferty lub z bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U.
z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.) do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania Wykonawcy;
1.14. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik 6 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
1.15. wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Za³±cznika nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy),
1.17. przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Czê¶ci V pkt 4 SWZ (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w
szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli
wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik
pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie)
lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w systemie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004358

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.