eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Przebudowa drogi w miejscowości Wistka Królewska w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa dróg gminnych w m. Wistka Królewska, Mostki""



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi w miejscowości Wistka Królewska w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych w m. Wistka Królewska, Mostki””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi w miejscowości Wistka Królewska w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych w m. Wistka Królewska, Mostki””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273851a9-5bf0-4fca-addd-7c3eb1683518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002481/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Przebudowa drogi w miejscowości Wistka Królewska w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych w m. Wistka Królewska, Mostki””

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Wistka Królewska w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych w m. Wistka Królewska, Mostki””.

1.2. Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych – roboty geodezyjne, rozbiórkowe – docięcie krawędzi bitumicznej, rozbiórka istniejącej nawierzchni tłuczniowej grub. 15cm wraz z wywozem, założenie dwudzielnych rur Arota 110 dł. 113m na kablu teletechnicznym,
2) roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy i korytowanie pod potrzeby frag-mentu jezdni i poszerzeń fragmentarycznych . Nasypy w ilości 34,7m 3 oraz wywóz gruntu z urobku wraz z zagospodarowaniem w ilości 70,2m 3
3) ułożenie w-wy odcinającej z piasku grub. 10cm na poszerzeniach i skrzyżowaniu 565,0m 2
4) ułożenie dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej na poszerzeniach łącznie z poboczami na grub. 16cm w ilości 565m 2
5) ułożenie warstwy wyrównawczej z tłucznia grub. średnio 6cm w ilości 47,5m 3
6) ułożenie górnej warstwy podbudowy z tłucznia 0/31,5mm grub. 6cm rozłożonej rozściełaczem
7) ułożenie warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego AC11S50/70 grub. 4cm na pow. 1060m 2 poprzedzone oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową
8) wykonanie zjazdów bitumicznych na podbudowie tłuczniowej 0/31,5mm grub. 20cm z warstwą ścieralną grub. 4cm o pow. 74,4m 2
9) wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 5 cm na istniejącej konstrukcji o pow. 597,0,0m 2
10) plantowanie terenu pow. 354,0m 2
11) oznakowanie pionowe typ M : szt.7 i U3c i U U3d po 1 szt. oraz barier ochronnych dł.2m szt. 45
12) inwentaryzacja powykonawcza.

W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.

Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

1.6. Wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami ustawy o wyrobach budowlanych, wg której materiały nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Oznakowanie wyrobu budowlanego znakiem budowlanym jest dopuszczalne, jeżeli producent, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonał oceny zgodności i wydał, na swoją wyłączną odpowiedzialność, krajową deklarację zgodności z Polską Normą wyrobu budowlanego albo aprobatą techniczną. Ocena zgodności obejmuje własności użytkowe wyrobu budowlanego, odpowiednio do jego przeznaczenia, mające wpływ na spełnienie przez obiekt budowlany wymagań podstawowych. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko.

1.7. Rękojmia i gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga minimum 48-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy (licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót).
Termin gwarancji i rękojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252512,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322269,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252512,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa DROGTOM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252512,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.