Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00501544/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00507283/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU W BUDYNKU KOMUNALNYM NR 1 W DOMASŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Perzów 78
1.5.2.) Miejscowość: Perzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627861060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92ce8b47-7a17-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DACHU W BUDYNKU KOMUNALNYM NR 1 W DOMASŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92ce8b47-7a17-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.71.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym w Domasłowie nr 1.
Zadanie polega na wymianie pokrycia z dachówki karpiówki na pokrycie analogiczne w naturalnym kolorze ceglastym, bez wprowadzania zmian w geometrii dachu oraz historyczny wygląd zewnętrzny budynku.
W ramach planowanych robót wykonawca będzie zobowiązany do:
- rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego, wywiezienia i zagospodarowania powstałego odpadu,
- oczyszczenia i impregnacji drewnianej więźby dachowej, a w przypadku dużych ubytków lub wad, do wzmocnienia konstrukcji, lub wymiany elementów na nowe,
- zamocowania folii dachowej wysokoparaprzepuszczalnej,
- ułożenia łat i kontrłat,
- ułożenia pokrycia dachowego z nowej dachówki karpiówki ceramicznej w naturalnym kolorze ceglastym, w tym dachówek nietypowych szczytowych, wentylacyjnych itd. oraz gąsiorów,
- zamocowania nowych przewodów instalacji odgromowej oraz wykonania badania instalacji i sporządzenia protokołu,
- ocieplenia stropu nad ostatnia kondygnacją poprzez ułożenie dwóch warstw izolacji z wełny mineralnej o sumarycznej grubości 25 cm.
Rynny i rury spustowe, część opierzenia i wyłazy dachowe nie podlegają wymianie ze względu na dobry stan techniczny. W przypadku ich demontażu na czas trwania robót wykonawca zobowiązany będzie do ich ponownego zamontowania.
Przed położeniem ocieplenia stropu w postaci izolacji z wełny mineralnej Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia posadzki, w tym do wyniesienia i zutylizowania odpadów w postaci kawałków drewna, metalu, gruzu, papieru.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową łącznie z przygotowaniem terenu robót oraz doprowadzeniem do należytego stanu terenu prowadzenia robót po ich zakończeniu.
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, STWiORB , Przedmiar robót, który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449796,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel- Firma Ogólnobudowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727
7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.