Og³oszenie z dnia 2024-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00661550/01 - Wynik z dnia 2024-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utrzymanie w czysto¶ci miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemys³owego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (I po³owa 2025 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 250 40 08
1.5.8.) Numer faksu: 32 250 73 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ztm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czysto¶ci miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemys³owego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (I po³owa 2025 r.)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43ace62f-496c-4704-b014-8ec7157cc9b3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00566015
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Utrzymanie w czysto¶ci miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemys³owego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (I po³owa 2025 r.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43ace62f-496c-4704-b014-8ec7157cc9b33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Inne, ni¿ okre¶lone w ust 8, informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty mog± byæ sporz±dzane w postaci elektronicznej w formatach, o których mowa w ust. 8, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI ust. 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± p.z.p. lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e - Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ztm.katowice.pl. (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OP/ZP/3/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga utrzymania w czysto¶ci miejskiego targowiska warzywno - owocowego i przemys³owego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach, (w I pó³roczu 2024 r.) obejmuj±ca m.in.:
1) sprz±tanie placów, dróg, chodników, parkingów oraz obrze¿y targowiska wraz z usuwaniem traw i chaszczy rosn±cych dziko w miejscach sprz±tania,
2) opró¿nianie rozlokowanych na terenie targowiska koszy i stojaków na odpady oraz gromadzenie zebranych odpadów w odpowiednich pojemnikach zbiorczych (kontenerach),
3) zbieranie posegregowanych odpadów komunalnych przygotowanych przez osoby prowadz±ce na targowisku dzia³alno¶æ handlow± lub us³ugow± oraz gromadzenie zebranych odpadów w odpowiednich pojemnikach zbiorczych (kontenerach),
4) obs³ugê zbiorczego pojemnika prasuj±cego, przeznaczonego do gromadzenia papieru i kartonu, zwanego dalej prasokontenerem,
5) mycie i dezynfekcjê miejsca usytuowania kontenera na odpady zmieszane,
6) mycie urz±dzeniem mechanicznym nawierzchni placów i ci±gów komunikacyjnych (kostka brukowa),
7) mycie i dezynfekcjê miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym rozlokowanych na terenie targowiska koszy i stojaków na odpady (o pojemno¶ci ok. 60 litrów), kratek ¶ciekowych, punktów poboru wody, nawierzchni placów i ci±gów komunikacyjnych w miejscach wyst±pienia ra¿±cych zabrudzeñ oraz oczyszczanie koryt odwadniaj±cych teren targowiska,
8) od¶nie¿anie dróg, chodników, placów, parkingów oraz zadaszeñ obiektów budowlanych, usuwanie nawisów ¶nie¿nych i lodowych, zwalczanie ¶lisko¶ci placów, ci±gów komunikacyjnych i parkingów oraz usuwanie ¶niegu i lodu poza teren obiektu, z uwzglêdnieniem zachowania swobodnego dostêpu (dojazdu) do sta³ych i ruchomych punktów handlowych oraz wszelkich pomieszczeñ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, okre¶la projekt umowy wraz z instrukcjami, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p., powierzaj±c dotychczasowemu Wykonawcy realizacjê analogicznej us³ugi w okresie od dnia 01.07.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., na warunkach w³a¶ciwych dla zamówienia podstawowego o ile dotychczasowy Wykonawca us³ugi nie naruszy ra¿±co umowy w³a¶ciwej dla zamówienia podstawowego. Warto¶æ tego zamówienia uwzglêdniono przy obliczaniu warto¶ci us³ugi objêtej SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena podana w ofercie (stawka dzienna brutto i stawka godzinowa brutto), tj. kwota obejmuj±ca wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zwi±zane z wykonaniem czynno¶ci towarzysz±cych lub zamiennych, niezbêdnych do nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia, jak równie¿ ewentualne upusty i rabaty oraz wszelkie nale¿ne op³aty i podatki, ³±cznie z podatkiem VAT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczeniow± nie mniejsz± ni¿ 300.000 z³. dla jednej i wszystkich szkód,
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
– w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje) co najmniej dwie us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie; za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia uznaje siê us³ugê zwi±zan± z utrzymaniem w czysto¶ci placów, dróg lub chodników (terenów otwartych), o warto¶ci co najmniej 350.000 z³. netto,
– dysponuje urz±dzeniem mechanicznym umo¿liwiaj±cym mycie nawierzchni placów i ci±gów komunikacyjnych,
– dysponuje urz±dzeniem mechanicznym umo¿liwiaj±cym zamiatanie nawierzchni placów i ci±gów komunikacyjnych,
– dysponuje urz±dzeniem natryskowym umo¿liwiaj±cym mycie i dezynfekcjê miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym rozlokowanych na terenie targowiska koszy i stojaków na odpady, kratek ¶ciekowych, punktów poboru wody, nawierzchni placów i ci±gów komunikacyjnych w miejscach wyst±pienia ra¿±cych zabrudzeñ oraz umo¿liwiaj±cym oczyszczanie koryt odwadniaj±cych teren targowiska,
– dysponuje urz±dzeniem mechanicznym do usuwania pokrywy ¶nie¿nej z nawierzchni placów, parkingów i ci±gów komunikacyjnych,
– dysponuje potencja³em technicznym do prowadzenia prac przy pryzmowaniu i wywozie ¶niegu w postaci dwóch zestawów sk³adaj±cych siê z ciê¿arówki (15t-20t), koparko-³adowarki oraz potencja³em osobowym w postaci dwóch pracowników Wykonawcy, wspieraj±cych pracê ka¿dego zestawu, zgodnie z zapisami „instrukcji zimowego utrzymania obiektów administrowanych przez Zak³ad Targowisk Miejskich w Katowicach oraz postêpowania w przypadkach zagro¿eñ powsta³ych wskutek du¿ych opadów ¶niegu”, stanowi±cej za³±cznik do umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p, dotycz±ce przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ w postêpowaniu odrêbn± ofertê; Wykonawca nale¿±cy do tej samej grupy kapita³owej, której cz³onek z³o¿y³ w postêpowaniu odrêbn± ofertê, mo¿e z³o¿yæ dokumenty (informacje) potwierdzaj±ce przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) op³acon± polisê na sumê ubezpieczeniow± nie mniejsz± ni¿ 300.000 z³. dla jednej i wszystkich szkód, potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia; je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganej polisy, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec podmiotu udostêpniaj±cego zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ (za³±cznik nr 1 do SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w³a¶ciwym dla czê¶ci umowy, któr± realizowaæ bêdzie wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci umowy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty wy³±cznie w zakresie okre¶lonym ustaw±, tre¶ci± SWZ albo tre¶ci± zawartej umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Budowa stref aktywno¶ci fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ¦L¡SKIEGO.
- Dostawa odzie¿y ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urz±dzeñ komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjali¶ci przysz³o¶ci to MY
- Pe³nienie funkcji in¿yniera projektu dla zadañ zwi±zanych z inwestycjami w obrêbie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- "Wykonanie us³ugi w zakresie przeprowadzenia czterech audytów nadzoru gospodarki le¶nej dla RDLP w Katowicach oraz 4 letni nadzór nad posiadanym certyfikatem"
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi porz±dkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynale¿nych oraz opró¿nianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomo¶ci, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw.
- UTRZYMANIE CZYSTO¦CI NA TERENIE P£YWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie czysto¶ci na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na nieruchomo¶ciach stanowi±cych w³asno¶æ i bêd±cych w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Bie¿±ce utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta D±browa Górnicza.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleñcach.
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.