Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141768967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 826 03 63
1.5.8.) Numer faksu: 22 826 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iws@iws.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iws.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a762fb78-0b5d-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa jednostka organizacyjna prowadząca działalność naukowo-badawczą
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a762fb78-0b5d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00176067/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi redakcji i składu naukowych publikacji książkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.220.103.2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości.
Przedmiot zamówienia stanowią usługi wynikające z procesu wydawniczego książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości, przewidzianych w bieżącym planie wydawniczym, realizowanych w projektach naukowych oraz pod postacią raportów dotyczących zadań z zakresu poszczególnych obszarów działalności naukowej.
Przedmiot zamówienia stanowią następujące czynności:
1) redakcja i korekta językowa tekstów,
2) skład i łamanie tekstów,
3) przygotowanie publikacji e-book,
4) opracowanie projektu graficznego okładek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589625,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589625,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589625,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: At Once Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123427745
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-021
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zależności od potrzeb możliwość podwykonawstwa we wszystkich
zakresach. Udział podwykonawcy dopuszczany tylko w przypadku skumulowania zleceń.
Nazwa podwykonawcy: Studio Format Ewa Smołka, ul. Solna 4/9, 20-021 Lublin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589625,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027.
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.