Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502710/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00505904/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00075852/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo
oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2024 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁDOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księżodworska 10
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: (23) 697 07 00
1.5.8.) Numer faksu: (23) 697 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugdzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzialdowo.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadzialdowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowooraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2024 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8d3058-886d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511055/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2024 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZK.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy w 2024 roku niżej wymienionych paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo, w szacunkowych ilościach: a) olej napędowy, wg PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej* - 26 500 litrów b) benzyna bezołowiowa 95, wg PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej* - 2 400 litrów 2. Benzyna bezołowiowa 95 oraz olej napędowy powinny spełniać wymogi zawarte w w/w Polskich Normach oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.). 3. Wymienione na wstępie ilości paliw mają charakter szacunkowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość odebrania mniejszej lub większej ilości paliw niż podane ilości szacunkowe.
5. Zamawiający będzie odbierał paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych obowiązujących na stacjach paliw w dniu odbioru paliwa pomniejszonych o wartość rabatu Wykonawcy podany w Ofercie. 6. W okresie zimowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliw o obniżonej temperaturze zablokowania zimnego filtra oraz z obniżoną temperaturą mętnienia, z zastosowaniem wielkości udzielonego rabatu Wykonawcy dla paliw ujętych w umowie. 7. Okres obowiązywania umowy: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku musi on przedłożyć na wezwanie aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.). 2. Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliżej stacji paliw Wykonawcy liczona najkrótszą drogą publiczną nie może przekraczać 10 km. 3. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego tankowania paliw tj. benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego w dni powszednie jak również w dni wolne od pracy, niedziele i święta. 4. Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów, pobieranie paliw dla potrzeb Gminy Działdowo w sposób ciągły i niezakłócony ewentualnymi brakami paliwa na własnych stacjach. 5. Dopuszcza się tankowanie paliwa tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do kanistrów lub beczki. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość aby zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dokonywany w stacjach paliw odbywał się będzie za pomocą kart paliwowych (flotowych): a) karty paliwowe będą wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu i/lub numer ewidencyjny w przypadku maszyn drogowych lub Imię i Nazwisko w przypadku kart na okaziciela, b) karty paliwowe muszą być zabezpieczone kodem typu PIN, c) Wykonawca wyda Zamawiającemu po jednej sztuce bezgotówkowej karty paliwowej dla każdego środka transportu/maszyny/motopompy oraz 2 karty na kanistry. d) nowe karty paliwowe winny zostać wydane Zamawiającemu bezpłatnie, e) ilość, rodzaj kart paliwowych oraz produktów nabywanych za ich pomocą określona będzie w umowie,
f) w przypadku utraty karty paliwowej Wykonawca zapewni jej blokadę po zgłoszonym zdarzeniu i wyda nieodpłatnie kartę zamienną. 8. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu, ilości i rodzaju odebranej benzyny bezołowiowej lub oleju napędowego z pojazdem, maszyną lub Imieniem i Nazwiskiem w przypadku kart na okaziciela, na które zostało one wydane i przekazanie kierowcy/operatorowi dokumentu potwierdzającego następujące dane identyfikacyjne: a) miejsce, adres stacji, data i godzina tankowania, b) numer rejestracyjny pojazdu i/lub ewidencyjny w przypadku maszyn drogowych i numer karty paliwowej, c) rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, d) stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwa wydana zostanie na pojazd), e) cenę jednostkową jednego litra paliwa lub wartość paliwa. 9. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych do 5-tego dnia miesiąca za miesiąc poprzedni (raz w miesiącu).
*Zamawiający powołując się na wskazaną normę, dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uznaje się dostawy spełniające parametry określone w normie wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać na etapie postępowania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186527,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186527,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „GRAMAX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691605552
7.3.3) Ulica: Dzierzgowska 140
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GRAMAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GRAMAX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186527,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Dostawa artykułów biurowych
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.