eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów"Ochrona przeciwpowodziowa obiektu infrastruktury turystycznej- przystani pasażerskiej na rzece Odra w Lubiążu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Ochrona przeciwpowodziowa obiektu infrastruktury turystycznej- przystani pasażerskiej na rzece Odra w Lubiążu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona przeciwpowodziowa obiektu infrastruktury turystycznej- przystani pasażerskiej na rzece Odra w Lubiążu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ed5b8d-cd78-4141-9e95-4dfb6928bcc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na stale powiększający się stan rzeki Odry i realne zagrożenie powodziowe na rzece Odra występujące w dniach 16– 17.09.2024 r. podjęto decyzję o natychmiastowym demontażu elementów infrastruktury
Projektant konstrukcji hydrotechnicznej w dniu 16.09.2024 r. powiadomił Inwestora: „Ze względu na prognozowane stany wody powodziowej na rzece Odrze wyższe niż w czasie powodzi w 1997r zalecamy usunięcie pontonów pomostów pływających z rzeki. Pontony można zdjąć żurawiem i umieścić w bezpiecznym miejscu poza strefą zalewu, bądź odholować pchaczem do najbliższego portu rzecznego.”
Dodatkowo zapis w decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni we Wrocławiu PGW Wody Polskie, obliguje właściciela do usunięcia jednostek pływających i umieszczenia ich w bezpiecznym miejscu w przypadku wystąpienia gwałtownych wezbrań wody
Nie podjęcie natychmiastowych działań groziłoby wypięciem żelbetowych pontonów o wadze ok. 35 t. każdy z dalb cumowniczych i niekontrolowanym spływem wraz z rwącym nurtem rzek

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyciągnięcie z rzeki Odry pływaków betonowych przy użyciu żurawi samojednych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 128500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rozpięcie pontonów, demontażu złączy linowych, rozpięcia prowadnic pala oraz ich demontaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 25300 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

demontaż drobnego sprzętu znajdującego się na pontonach żelbetowych, m.in. półkę dla kajaków, barierki ochronne, drabinkę bezpieczeństwa, stanowisko ratownicze, knagi i pachołki, odnogi i boje cumownicze, trapy dojściowe, postumenty oświetleniowo-zasilające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TONAR USŁUGI DŹWIGOWE HALINA SAJEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961301818

7.3.3) Ulica: Leszczynowa

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 55-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158055 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe “KAROS” H. Olchowski A.Olchowska s.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7430005601

7.3.3) Ulica: Sędławki 9

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31119,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POLCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951782650

7.3.3) Ulica: Portowa 1

7.3.4) Miejscowość: Malczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.