Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Ochrona przeciwpowodziowa obiektu infrastruktury turystycznej- przystani pasażerskiej na rzece Odra w Lubiążu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713191305
1.5.8.) Numer faksu: 713191303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona przeciwpowodziowa obiektu infrastruktury turystycznej- przystani pasażerskiej na rzece Odra w Lubiążu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ed5b8d-cd78-4141-9e95-4dfb6928bcc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na stale powiększający się stan rzeki Odry i realne zagrożenie powodziowe na rzece Odra występujące w dniach 16– 17.09.2024 r. podjęto decyzję o natychmiastowym demontażu elementów infrastruktury
Projektant konstrukcji hydrotechnicznej w dniu 16.09.2024 r. powiadomił Inwestora: „Ze względu na prognozowane stany wody powodziowej na rzece Odrze wyższe niż w czasie powodzi w 1997r zalecamy usunięcie pontonów pomostów pływających z rzeki. Pontony można zdjąć żurawiem i umieścić w bezpiecznym miejscu poza strefą zalewu, bądź odholować pchaczem do najbliższego portu rzecznego.”
Dodatkowo zapis w decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni we Wrocławiu PGW Wody Polskie, obliguje właściciela do usunięcia jednostek pływających i umieszczenia ich w bezpiecznym miejscu w przypadku wystąpienia gwałtownych wezbrań wody
Nie podjęcie natychmiastowych działań groziłoby wypięciem żelbetowych pontonów o wadze ok. 35 t. każdy z dalb cumowniczych i niekontrolowanym spływem wraz z rwącym nurtem rzek
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyciągnięcie z rzeki Odry pływaków betonowych przy użyciu żurawi samojednych4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 128500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rozpięcie pontonów, demontażu złączy linowych, rozpięcia prowadnic pala oraz ich demontaż.4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 25300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
demontaż drobnego sprzętu znajdującego się na pontonach żelbetowych, m.in. półkę dla kajaków, barierki ochronne, drabinkę bezpieczeństwa, stanowisko ratownicze, knagi i pachołki, odnogi i boje cumownicze, trapy dojściowe, postumenty oświetleniowo-zasilające.4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TONAR USŁUGI DŹWIGOWE HALINA SAJEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961301818
7.3.3) Ulica: Leszczynowa
7.3.4) Miejscowość: Żórawina
7.3.5) Kod pocztowy: 55-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TONAR USŁUGI DŹWIGOWE HALINA SAJEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
TONAR USŁUGI DŹWIGOWE HALINA SAJEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158055 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe “KAROS” H. Olchowski A.Olchowska s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7430005601
7.3.3) Ulica: Sędławki 9
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31119,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POLCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951782650
7.3.3) Ulica: Portowa 1
7.3.4) Miejscowość: Malczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.