Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym
w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 6810715
1.5.8.) Numer faksu: 6811522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowymw ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e22f1131-852a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.13.2023.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYNAJEM SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z KIEROWCĄ.
Wynajem samochodu ciężarowego skrzyniowego – samowyładowczego z wywrotem bocznym i tylnym, o mocy min. 150 KM i ładowności od 6 t do 12 t oraz napędem na dwie osie, do świadczenia usług transportowych wykorzystywanych przy robotach prowadzonych siłami własnymi ZDP w Kartuzach w pasach drogowych dróg powiatowych z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (miedzy innymi przy wykonywaniu renowacji rowów, ścince poboczy, wycince drzew, remontach cząstkowych nawierzchni dróg, dowóz i wywóz materiałów, itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach lub dysponenta - pracownika Obwodu Drogowego, wyznaczonego przez kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowi-cach, w wymiarze: nie więcej niż 2000 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Lewna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890003778
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 4
7.3.4) Miejscowość: Miechucino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-334
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.