eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez
Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giełdowa

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez
Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1949a9fa-82ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR01.2619.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 652439,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
BP001 w Bolesławcu, 59 – 700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 12284560
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 20 kW
5) Punkt poboru: 26-0014025
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 14000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 31097,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP002 w Dzierżoniowie, 58 – 200 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 91167398
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 20 kW
5) Punkt poboru: 43/0579061
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 24000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 50067,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP003 w Głogowie, 67 – 200 Głogów, ul. Sikorskiego 40
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 47606765
2) Aktualna strefa EC: I- Zamawiający wymaga strefę EC: I II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 39 kW
5) Punkt poboru: 22-0017148
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63A
7) Aktualna grupa taryfowa: C12 a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 52000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 105231,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP004 w Górze, 56 – 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 11586223/6928147
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 17 kW
5) Punkt poboru: PLENED00000590000000001364311586
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 18 500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 39175,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP005 w Jaworze, 59 – 400 Jawor, ul. Starojaworska 91
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 70773373
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 21 kW
5) Punkt poboru: 21-0492018
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 35 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 26500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 54962,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP010 w Lubaniu 58 – 800 Lubań Śl., ul. Karola Miarki 1
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 12293162
2) Strefa EC: I i II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 21 kW
5) Punkt poboru: 27-0012120
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32A
7) Grupa taryfowa: C12 a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 20000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 42302,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP011 w Lubinie, 59 – 300 Lubin, ul. Krzemieniecka 62
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 322056234337
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 25 kW
5) Punkt poboru: 590322412400636973
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 15500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 34707,64 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP012 w Lwówku Śląskim, 59 – 620 Gryfów Śl., Ubocze 300
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 8514685
2) Strefa EC: I i II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 26 kW
5) Punkt poboru: 27-0010020
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
7) Grupa taryfowa: C12a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 23500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 49649,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP013 w Miliczu, 56 – 200 Milicz, ul. Kolejowa 28, Sławoszowice
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90369516
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 53-0034545
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 18000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 38532,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP015 w Oławie, 55 – 200 Oława, ul. Nowodojazdowa 9
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90837147
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 54-0015193
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 22000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 46120,52 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP016 w Polkowicach, 59 – 100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 72022282
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 24-0076207
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 23500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 48965,99 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP017 w Strzelinie, 57 – 100 Strzelin, ul. Kamienna 10
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 71124441/45316678
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 54-0015194
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 26000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 53708,44 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP018 w Środzie Śląskiej, 55 – 300 Środa Śl., ul. Wawrzyńca Korwina 2
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 8319883
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 55-0002851
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 16000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 34738,64 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP022 w Wołowie, 56 – 100 Wołów, ul. Zaułek Zielony 20
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 7155293
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 15 kW
5) Punkt poboru: 52-0085227
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 20500 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 42663,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP024 w Ząbkowicach Śląskich, 57 – 200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 183763
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 26 kW
5) Punkt poboru: 43-0949068
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 29000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 60469,78 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BP026 w Złotoryi, 59 – 524 Złotoryja, Pielgrzymka 109 A
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90270113
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 27 kW
5) Punkt poboru: 23-0099037
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 34000 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 70107,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31097,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31097,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31097,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31097,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50067,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50067,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50067,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50067,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105231,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105231,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105231,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105231,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39175,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39175,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39175,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39175,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54962,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54962,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54962,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54962,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42302,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42302,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42302,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42302,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34707,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34707,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34707,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34707,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49649,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49649,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49649,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49649,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38532,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38532,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38532,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38532,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46120,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46120,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46120,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46120,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48965,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48965,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48965,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48965,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53708,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53708,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53708,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53708,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34738,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34738,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34738,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34738,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42663,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42663,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42663,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42663,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60469,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60469,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60469,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60469,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70107,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70107,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70107,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70107,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.