Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491502/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przez
Dolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-438
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do nieruchomości użytkowanych przezDolnośląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1949a9fa-82ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR01.2619.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 652439,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1.BP001 w Bolesławcu, 59 – 700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 12284560
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 20 kW
5) Punkt poboru: 26-0014025
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 14000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 31097,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP002 w Dzierżoniowie, 58 – 200 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 91167398
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 20 kW
5) Punkt poboru: 43/0579061
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 24000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 50067,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP003 w Głogowie, 67 – 200 Głogów, ul. Sikorskiego 40Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 47606765
2) Aktualna strefa EC: I- Zamawiający wymaga strefę EC: I II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 39 kW
5) Punkt poboru: 22-0017148
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63A
7) Aktualna grupa taryfowa: C12 a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 52000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 105231,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP004 w Górze, 56 – 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 11586223/6928147
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 17 kW
5) Punkt poboru: PLENED00000590000000001364311586
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 18 500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 39175,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP005 w Jaworze, 59 – 400 Jawor, ul. Starojaworska 91Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 70773373
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 21 kW
5) Punkt poboru: 21-0492018
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 35 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 26500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 54962,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP010 w Lubaniu 58 – 800 Lubań Śl., ul. Karola Miarki 1Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 12293162
2) Strefa EC: I i II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 21 kW
5) Punkt poboru: 27-0012120
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32A
7) Grupa taryfowa: C12 a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 20000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 42302,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP011 w Lubinie, 59 – 300 Lubin, ul. Krzemieniecka 62Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 322056234337
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 25 kW
5) Punkt poboru: 590322412400636973
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 15500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 34707,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP012 w Lwówku Śląskim, 59 – 620 Gryfów Śl., Ubocze 300Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 8514685
2) Strefa EC: I i II
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 26 kW
5) Punkt poboru: 27-0010020
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
7) Grupa taryfowa: C12a
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 23500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 49649,06 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP013 w Miliczu, 56 – 200 Milicz, ul. Kolejowa 28, SławoszowiceWymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90369516
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 53-0034545
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 18000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 38532,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP015 w Oławie, 55 – 200 Oława, ul. Nowodojazdowa 9Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90837147
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 54-0015193
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 22000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 46120,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP016 w Polkowicach, 59 – 100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 72022282
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 24-0076207
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 23500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 48965,99 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP017 w Strzelinie, 57 – 100 Strzelin, ul. Kamienna 10Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 71124441/45316678
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 54-0015194
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 26000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 53708,44 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP018 w Środzie Śląskiej, 55 – 300 Środa Śl., ul. Wawrzyńca Korwina 2Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 8319883
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 19 kW
5) Punkt poboru: 55-0002851
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 16000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 34738,64 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP022 w Wołowie, 56 – 100 Wołów, ul. Zaułek Zielony 20Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 7155293
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 15 kW
5) Punkt poboru: 52-0085227
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 20500 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 42663,40 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP024 w Ząbkowicach Śląskich, 57 – 200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18Wymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 183763
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 26 kW
5) Punkt poboru: 43-0949068
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 29000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 60469,78 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BP026 w Złotoryi, 59 – 524 Złotoryja, Pielgrzymka 109 AWymagalne, minimalne parametry techniczne:
1) Aktualny nr licznika: 90270113
2) Strefa EC: I
3) Grupa przyłączeniowa: V
4) Moc umowna: 27 kW
5) Punkt poboru: 23-0099037
6) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
7) Grupa taryfowa: C11
8) Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: ok. 34000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 70107,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31097,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31097,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31097,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31097,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50067,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50067,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50067,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50067,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105231,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105231,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105231,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105231,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39175,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39175,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39175,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39175,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54962,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54962,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54962,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54962,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42302,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42302,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42302,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42302,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34707,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34707,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34707,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34707,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49649,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49649,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49649,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49649,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38532,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38532,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38532,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38532,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46120,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46120,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46120,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46120,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48965,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48965,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48965,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48965,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53708,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53708,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53708,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53708,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34738,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34738,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34738,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34738,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42663,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42663,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42663,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42663,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60469,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60469,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60469,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60469,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70107,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70107,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70107,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70107,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury"
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Kaczory
- Gmina Papowo Biskupie. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.