Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁAEM NA ZADANIA:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Regimin
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 681 1756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11db03ce-3eff-4432-8f81-43695373de1d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁAEM NA ZADANIA:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11db03ce-3eff-4432-8f81-43695373de1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
REALIZACJA PROJEKTU POD NAZWĄ „MAZOWSZE BEZ SMOGU”, PLANOWANEGO DO REALIZACJI W RAMACH PRIORYTETU II „FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA ZIELONY ROZWÓJ MAZOWSZA” DLA DZIAŁANIA 2(I) „WSPIERANIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ I REDUKCJI EMISJI GAZÓW CIEPLARNIANYCH” FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA MAZOWSZA NA LATA 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIA 1: ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2: ZAKUP DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM4.5.3.) Główny kod CPV: 34710000-7 - Śmigłowce, samoloty, statki kosmiczne i inne statki powietrzne z napędem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
35125100-7 - Czujniki
38651600-9 - Kamery cyfrowe
34740000-6 - Urządzenia do statków powietrznych lub kosmicznych, urządzenia szkoleniowe, symulatory i podobne części
4.5.5.) Wartość części: 235000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przewyższa środki zabezpieczone w budżecie gminy. Środki zewnętrzne (dofinansowanie z Unii Europejskiej) zostały przesunięte na przyszły rok. Ze względu na brak możliwości wypłaty środków zewnętrznych w tym roku gmina nie jest w stanie ze względu na inne wydatki zaangażować w pełni swoich środków.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki zewnętrzne (dofinansowanie z Unii Europejskiej) zostały przesunięte na przyszły rok. Ze względu na brak możliwości wypłaty środków zewnętrznych w tym roku gmina nie jest w stanie ze względu na inne wydatki zaangażować w pełni swoich środków.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego typu BUS 8+1 miejsc na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie
- Zakup samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa dwóch samochodów osobowo-dostawczych typu furgon brygadowy dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.