Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 856-77-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18191,Dostawa-kosiarek-w-tym-samojezdnych-zdalnie-sterowanych-spalinowych-elektrycznyc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b88aea-7323-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.56 Dostawy kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami - RZGW Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.55.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96910,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:
Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:
Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
4.5.5.) Wartość części: 19674,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:
Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:
Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44789,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66656,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38106,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38106,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38106,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38106,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33468,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51623,10 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12268,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18692,31 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kosiarki bijakowej
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką wysięgnikową do zakrzaczeń
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Świlcza
- Zakup sprzętu komunalnego
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.