eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 856-77-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18191,Dostawa-kosiarek-w-tym-samojezdnych-zdalnie-sterowanych-spalinowych-elektrycznyc.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b88aea-7323-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.56 Dostawy kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami - RZGW Poznań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.55.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96910,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:

Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin

Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:

Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin

Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

4.5.5.) Wartość części: 19674,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:

Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin

Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarek w tym samojezdnych, zdalnie sterowanych, spalinowych, elektrycznych wraz z akcesoriami na potrzeby RZGW w Poznaniu.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część nr 1 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 2 – Zarząd Zlewni w Sieradzu,
Część nr 3– Zarząd Zlewni w Poznaniu,
Część nr 4 – Zarząd Zlewni w Kole,

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. do miejsc wskazanych poniżej:

Część nr 1 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 2 - ZZ w Sieradzu: Skęczniew 57, 62-730 Dobra
Część nr 3– ZZ w Poznaniu: Poznań, ul. Czapla 4, 61-623 Poznań
Część nr 4–ZZ w Kole: Ślesin, ul. Nowy Rynek 7A, 62-561 Ślesin

Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia i jego załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44789,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66656,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38106,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38106,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38106,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38106,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33468,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51623,10 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12268,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18692,31 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.