eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZam. poleg. na powt. podobn. r. bud. do zad.: "Bieżące utrzymanie DW poleg. na wyk. r. bud., zimowego utrzymania oraz pielęgnacji i utrzymaniu zieleni z podzi. na 9 części: Cz. I : Pow. Rybnicki (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zam. poleg. na powt. podobn. r. bud. do zad.: „Bieżące utrzymanie DW poleg. na wyk. r. bud., zimowego utrzymania oraz pielęgnacji i utrzymaniu zieleni z podzi. na 9 części: Cz. I : Pow. Rybnicki (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lechicka 24

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jendrzejek@zdw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zam. poleg. na powt. podobn. r. bud. do zad.: „Bieżące utrzymanie DW poleg. na wyk. r. bud., zimowego utrzymania oraz pielęgnacji i utrzymaniu zieleni z podzi. na 9 części: Cz. I : Pow. Rybnicki (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9812651f-1949-43d7-9e57-c686f6bb0b14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043208/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Zam. poleg. na powt. podobn. r. bud. do zad.: „Bieżące utrzymanie DW poleg. na wyk. r. bud., zimowego utrzymania oraz pielęgnacji i utrzymaniu zieleni z podzi. na 9 części: Cz. I : Pow. Rybnicki (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 12.03.2024 r. w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie na:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH POLEGAJĄCE NA WYKONANIU ROBÓT BUDOWLANYCH, ZIMOWEGO UTRZYMANIA ORAZ PIELĘGNACJI I UTRZYMANIU ZIELENI Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI : CZĘŚĆ A – POWIAT BĘDZIŃSKI DW 910, DW 913 CZĘŚĆ B – POWIAT BIERUŃSKO – LĘDZIŃSKI DW 780, DW 931, DW 934 CZĘŚĆ C POWIAT CIESZYŃSKI I BIELSKI DW 937, DW 938, DW 941, DW 942, DW 943,DW 944 CZĘŚĆ D – POWIAT LUBLINIECKI DW 789, DW 905, DW 906, DW 907, DW 908 CZĘŚĆ E – POWIAT MIKOŁOWSKI DW 925, DW 926, DW 927, DW 928 CZĘŚĆ F – POWIAT TARNOGÓRSKI DW 789, DW 907, DW 908, DW 911, DW 912 CZĘŚĆ G – POWIAT WODZISŁAWSKI DW 937, DW 930, DW 932, DW 933, DW 936 CZĘŚĆ H – POWIAT ŻYWIECKI DW 781, DW 945, DW 946, DW 948, DW 942. CZĘŚĆ I – POWIAT RYBNICKI DW 919, DW 921, DW 923, DW 924, DW 925, DW 929, DW 932. (...)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD-D/W/240926/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2612287,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich wchodzą:
• roboty budowlane związane z bieżącym letnim utrzymaniem dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272885401

7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, wykonie poboczy, oczyszczenie rowów, frezowanie,
na tym etapie postępowania nazwa firmy podwykonawcy nie jest znana.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3213114,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ciąg dalszy uzasadnienia: (...) W dniu 13.03.2024 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania opublikowane ogłoszenie o zamówieniu nr 2024-OJS052-00151250-pl, gdzie w punkcie 2.1.4 Informacje ogólne zamieścił zapis:
„Zamawiający przewidział zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8” oraz w pkt. 29 SWZ. W ww. p. SWZ zapisano, iż: „Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. przedmiot: frezowanie nawierzchni bitumicznej, remont cząstkowy, wielkopowierzchniowe remonty nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe mieszanką emulsyjno-grysową, wykonanie poboczy, oczyszczanie rowów i przepustów, regulacja studzienek, oznakowanie pionowe i poziome, koszenie, wycinka drzew, pielęgnacja zieleni, zimowe utrzymanie, wielkość lub zakres: zgodnie z załączonym przedmiarem robót dla poszczególnych Części stanowiący załącznik do niniejszego postępowania, do łącznej kwoty dla wszystkich części: 25 263 654,06 zł netto. warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: warunkiem zamówienia jest zagwarantowanie środków finansowych na ten cel.”
Niniejsze zamówienie podyktowane jest koniecznością prowadzania bieżącego utrzymania (robót budowlanych) na terenie powiatu rybnickiego. Jezdnie charakteryzują się znacznym zużyciem eksploatacyjnym, bardzo dużą liczbą spękań, deformacji w przekroju poprzecznym i podłużnym oraz „łat” (roboty związane z miejscowym uzupełnieniem ubytków w nawierzchni jezdni przeprowadzane w okresie ostatnich kilku lat).
Deformacje nawierzchni w profilu poprzecznym i podłużnym znacznie utrudniają prowadzenie pojazdu, a w skrajnym przypadku mogą doprowadzić do utraty panowania nad pojazdem.
Pojawiające się często wykruszenia w nawierzchni mogą powodować powstawanie drgań oraz dużego hałasu wywoływanego przez przejeżdżające pojazdy ciężarowe.
W/w odcinki dróg przeznaczonych do napraw wielkopowierzchniowych są miejscami w bardzo złym stanie technicznym. Warunki użytkowe tj. komfort jazdy jest zły. W związku z powyższym wykonanie napraw jest ekonomicznie i technicznie uzasadnione. Wykonanie robót wpłynie pozytywnie na poprawę bezpieczeństwa ruchu i choć w części zaspokoi oczekiwania lokalnej społeczności. Naprawa uszkodzonych nawierzchni będzie polegała wykonaniu pakietu warstw bitumicznych: wiążącej o grubości średnio 8 cm oraz ścieralnej o grubości 4 cm. Ponadto prowadzone będą prace związane z czyszczeniem nawierzchni i poboczy. Odcinki zostały wyznaczone z uwzględnieniem odcinków dróg o najgorszym stanie nawierzchni Zamawiający przewidział wykonanie zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania podstawowego, jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.