Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539498/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Zaporowo w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zaporowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170054136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piórkowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 243 94 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaporowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zaporowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zaporowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Zaporowo w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e6c9fe-7f31-4d9d-94a5-dfa37dae5f8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00476823/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Zaporowo w roku 2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 43250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 53950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 41800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 51250,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie traw, porostów i zakrzaczeń drobnych o grubości do 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich rozdrobnieniem (mulczowanie); (R +S)Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne usuwanie zakrzaczeń,
- rozdrobnienie – tzw. mulczowanie,
- wykonanie usług (prac) zgodnie z STWIOR.
2. Usuwanie mechaniczne lub ręczne zakrzaczeń o grubości powyżej 3 cm, z poboczy drogi oraz skarp rowów przydrożnych wraz z ich wyniesieniem, wywozem lub rozdrobnieniem (zrębkowaniem); (R+S).
Zakres usług (prac) obejmuje:
- mechaniczne lub ręczne usunięcie zakrzaczeń,
- wyniesienie we wskazane miejsce, wywóz lub rozdrobnienie (zrębkowanie),
- wykonanie usług (prac) zgodnie ze STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 42600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38622,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38622,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38622,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromel Krystian Gutowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821483077
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 1
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38622,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45338,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromel Krystian Gutowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821483077
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 1
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromel Krystian Gutowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821483077
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 1
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27945,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27945,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27945,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33517,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33517,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33517,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33517,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29064,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36654,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29064,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29064,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty dróg oraz nawierzchni ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Bogatynia w latach 2025-2026
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.