Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465876/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R.
DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R.DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ddad1d-73fa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄ CYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2116513,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOGKOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 1, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Elbląg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON ELBLĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON ELBLĄG:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Elbląg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;
- Pułk Wsparcia Dowodzenia DWD P-W w Elblągu;
- Dowództwo Wielonarodowej Dywizji Północny-Wschód w Elblągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Elblągu;
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Elblągu;
- Orkiestra Wojskowa w Elblągu;
- 16 pułk logistyczny w Elblągu;
- Oddział Żandarmerii Wojskowej w Elblągu;
- 2dplot 15 pułku przeciwlotniczego w Elblągu;
- Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu;
- Parafia Wojskowa w Elblągu;
- Kompania Chemiczna Batalionu Dowodzenia w Elblągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Elblągu.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/ pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego, udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych i wystawi dodatkowe zaświadczenie lekarskie, (jeżeli jest wymagane przez pracodawcę).
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1001609,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOGKOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 2, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Braniewo będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BRANIEWO, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BRANIEWO:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Braniewo do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Braniewie;
- 9 Brygada Kawalerii Pancernej w Braniewie;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Braniewie;
- Regionalne Centrum Informatyki w Braniewie;
- 8 batalion radiotechniczny w Braniewie;
- Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej w Braniewie;
- 6 Ośrodek Radioelektroniczny w Braniewie;
- 43 batalion lekkiej piechoty w Braniewie.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierza DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 335553,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOGKOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 3, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Morąg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON MORĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON MORĄG:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Morąg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Morągu;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Morągu;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Morągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Morągu;
- 42 batalion lekkiej piechoty w Morągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 410340,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOGKOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 4, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Bartoszyce będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BARTOSZYCE, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BARTOSZYCE:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Bartoszyce do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bartoszycach;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Bartoszycach;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Bartoszycach;
- Regionalne Centrum Informatyki w Bartoszycach.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie
z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rak własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okulistycznych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich
w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 369009,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783104467
7.3.3) Ulica: ul. Komeńskiego nr 35
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRANIEWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821487023
7.3.3) Ulica: ul. Stefczyka nr 11
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nazwa i adres podwykonawcy:
DIAGNOSTYKA S.A., 31-864 Kraków, ul. Życzkowskiego 16
2) Zakres zamówienia:
BADANIA LABORATORYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436021,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436021,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436021,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783104467
7.3.3) Ulica: ul. Komeńskiego nr 35
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436021,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475632,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475632,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRANIEWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821487023
7.3.3) Ulica: ul. Stefczyka nr 11
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nazwa i adres podwykonawcy:
DIAGNOSTYKA S.A., 31-864 Kraków, ul. Życzkowskiego 16
2) Zakres zamówienia:
BADANIA LABORATORYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475632,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Etap I - Przebudowa wnętrza w gminnym budynku przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2025 R.
- Wykonanie i dostawa w latach 2025-2026 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowania tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/01/2025 - Usługi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych przez KMP w Koninie
- Usługi stwierdzenia zgonu i ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu
- Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych do Działu Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r. (w podziale na części)
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.