eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 roku - edycja 2.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 roku – edycja 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,148246,92c9b96871c64bbb5fc1913d3aec11b5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 roku – edycja 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f495b63c-8913-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1645730,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych na każdy wskazany przez Zamawiającego adres, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy przewidzianych regulaminem Wykonawcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru z uwzględnieniem międzynarodowych przepisów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, tj. wiążących Rzeczpospolitą Polską umów międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego.
Przedmiot nin. zamówienia nie obejmuje przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia ich nadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania – przez cały okres obowiązywania umowy - co najmniej 9 punktami odbiorczymi, w wyodrębnionych obszarach miasta Bytom, tj.:
1) co najmniej po jednym punkcie odbioru: Łagiewniki, Rozbark, Sucha Góra ze Stolarzowicami i z Górnikami, Bobrek z Karbiem, Miechowice, Szombierki, Stroszek-Dąbrowa Miejska z Osiedlem Generała Jerzego Ziętka
2) co najmniej dwa punkty odbioru w Śródmieściu,
które winny być:
a) czynne co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) wyraźnie i widocznie oznaczone na zewnątrz budynku, w których się znajdują – w sposób widoczny nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na placówkę Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) posiadać odpowiednie zabezpieczenie techniczne do przechowywania dokumentacji zapewniające brak dostępu osób nieupoważnionych oraz przestrzeganie zapisów § 7 umowy,
d) spełniać warunki określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Obsługa klienta w punktach odbiorczych winna być prowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych i informacji przekazywanych w trakcie obsługi przez pracownika punktu i klienta.
W przypadku gdy placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, winno być wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych.
Ww. wyodrębnione obszary miasta wraz z wykazem ulic uregulowane zostały w uchwale nr XXXVIII/582/05 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 23 lutego 2005r. w sprawie ustanowienia obszarów, na których można utworzyć dzielnice z późniejszą zmianą wprowadzoną uchwałą nr XXVI/360/08 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 kwietnia 2008 roku – uchwały w załączeniu.
3. Wykonawca winien wskazać punkt odbioru, o którym mowa w § 2 ust.2 Projektowanych postanowień umownych.
4. Wykonawca może zaoferować możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych.
5. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace takie jak:
1) przyjmowanie od Zamawiającego przesyłek pocztowych do nadania,
2) dostarczania przesyłek do adresatów,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych

6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części.
Zamawiający wskazuje powody nie dokonania podziału postępowania na części jn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostało podzielone na części z uwagi na jednorodność zamawianych usług. Podział zamówienia ze względu na rodzaj przesyłki lub na ilość sztuk, spowodowałby znaczne zwiększenie kosztów stałych realizacji usługi, gdyż każdy z wykonawców jest zobowiązany do świadczenia usługi na terenie całego kraju i za granicą, tym samym wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania placówek awizacyjnych w określonej liczbie i o określonych standardach oraz do zatrudniania na umowę o pracę osób przyjmujących przesyłki do nadania oraz doręczających przesyłki do adresatów. Poniesienie tych samych kosztów zamówienia, bez względu na wielkość realizowanych przesyłek, mogłoby skutkować znacznym zwiększeniem cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę. Przez brak podziału zamówienia na części zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia usług oraz zwiększa się odpowiedzialność wykonawcy za rezultat końcowy. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie stanowi jedno z zamówień objętych odrębnymi postępowaniami na usługi pocztowe. Wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym
w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków
płatności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1653648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1653648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1653648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1653648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.