eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Puławach Usługi oczyszczania przepustów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Puławach Usługi oczyszczania przepustów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 41 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogólne usługi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Puławach Usługi oczyszczania przepustów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa127be-f332-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 RDW w Puławach Usługi oczyszczania przepustów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.27.2024.sj

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług oczyszczania przepustów

Wykonanie zamówienia polegającego na oczyszczeniu i udrożnieniu przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Nr 824 i 830 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, zgodnie z poniższym wykazem:

1) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824:
a) Przepust żelbetowy ramowy 4,0 x 1,0m w km 16+102 (m. Parchatka)
b) Przepust żelbetowy ramowy 1,1 x 1,0m w km 17+844 (m. Parchatka)
c) Przepust żelbetowy ramowy 2 x 1,1 x 1,0m w km 19+157 (m. Parchatka)
d) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,50m w km 22+770 (m. Bochotnica)
e) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,25m w km 27+578 (m. Uściąż)
f) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 34+780 (m. Karczmiska)
2) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830:
a) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 38+510 (m. Las Stocki)
b) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+152 (m. Bochotnica)
c) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+614 (m. Bochotnica)
d) Przepust żelbetowy ramowy 5,0 x 2,5m w km 41+900 (m. Bochotnica)



2. Zakres usług obejmuje:
a) oznakowanie każdego miejsca wykonywania usług zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu,
b) udrożnienie każdego przepustu poprzez oczyszczenie z namułu oraz wszystkich innych nagromadzonych zanieczyszczeń zgodnie z przedmiarem usług,
c) oczyszczenie i udrożnienie rowów od strony wlotu i wylotu przy każdym przepuście zgodnie z przedmiarem usług,
d) uporządkowanie każdego miejsca wykonywania usługi.

Namuł oraz inne zanieczyszczenia pochodzące z udrożnionych przepustów oraz urobek ziemny powstały po udrażnianiu rowów na wlotach i wylotach przepustów Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie poza pasami dróg wojewódzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119187,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133099432

7.3.4) Miejscowość: Marysin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.