eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁambinowiceModernizacja (prace budowlane i konserwatorskie) obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach w ramach Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (prace budowlane i konserwatorskie) obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach w ramach Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0048774311300

1.5.8.) Numer faksu: 0048774311346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/942307

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (prace budowlane i konserwatorskie) obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach w ramach Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecef210-2cdf-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071824/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 PRACE RESTAURATORSKIE, KONSERWATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE PRZY ZABYTKOWYM OBIEKCIE DAWNEGO KASYNA OFICERSKIEGO W ŁAMBINOWICACH W RAMACH POLSKI ŁAD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja (prace budowlane i konserwatorskie) obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach w ramach Polski Ład”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

NAZWA ZADANIA: Modernizacja (prace budowlane i konserwatorskie) obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach w ramach Polski Ład
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 1 (dz. nr 592/9 i 592/26) zlokalizowanego na obszarze wpisanym do rejestru zabytków (Teren Miejsca Pamięci Narodowej – byłego obozu jenieckiego w Łambinowicach) – część – etap 3.
W związku z ograniczonymi możliwościami wydatkowania środków finansowych z budżetu Gminy Łambinowice wykonanie robót objętych pozwoleniem na budowę nr 51/23 z dnia 27.01.2023 podzielono na 3 etapy:
1) roboty związane z przywróceniem możliwości pełnego funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w części administracyjnej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji całego obiektu,
2) roboty związane z przywróceniem użytkowania sali bankietowej,
3) roboty związane z remontem elewacji obiektu oraz podpiwniczenia.

Zakres niniejszego zamówienia obejmuje trzeci etap uwzględniający w szczególności:
- roboty przygotowawcze
- zagospodarowanie terenu
- część parterowa budynku administracyjnego (od strony wschodniej)
- ściany zewnętrzne typu "mur pruski"
- stolarka okienna i drzwiowa
- ściany zewnętrzne poddasza
- zewnętrzne zejście do piwnic
- żelbetowa zewnętrzna klatka schodowa do piwnic
- stolarka okienna i studzienki okienne piwnic
- taras zewnętrzny od str. północnej
- malowanie elewacji

Szczegółowy opis prac robót budowlanych został zawarty w dokumentacji projektowej. Ponadto dokumentacje należy rozpatrywać łącznie.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

dodatkowo należy: Montaż nowych okien sali spotkań od strony wewnętrznej, wykonanych na wzór istniejących okien w sali spotkań.
Okna uchylno-rozwierne o wymiarach uśrednionych 1,90 x 3,71 m o podziale identycznym jak oryginalne okna sali. Ramy drewniane z drewna klejonego warstwowo Szklenie podwójne o współczynniku min. 1,1 W/m2*K z ciepłą ramką Osadzenie okien w konstrukcji wzmacniającej ściany w płaszczyźnie wewnętrznego ocieplenia.
Kolorystyka do uzgodnienia z projektantem przed zamówieniem okien, Okna osadzać na drewnianych profilach o przekroju 14/18 cm, poprzez które należy je kotwić do stalowych słupków i rygli C180*70*5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750001,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1750001,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1750001,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD ADAM SZAWEŁŁO, 48-300 ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531053493

7.3.3) Ulica: Skorochów 17

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1750001,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.