eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościnoPrace remontowe w budynku mieszkalnym Nadleśnictwa Gościno.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku mieszkalnym Nadleśnictwa Gościno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e12b8cd6-667a-4108-8b8f-b0f731260bcc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


GOSPODARKA LEŚNA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynku mieszkalnym Nadleśnictwa Gościno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12b8cd6-667a-4108-8b8f-b0f731260bcc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180590,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowe budynku mieszkalnego związane z osiadaniem posadzek na parterze budynku, polegające m.in. w szczególności na usunięciu istniejącej posadzki wewnątrz budynku wraz z usunięciem gruzy i podbudowy do gruntu nośnego wraz z demontażem istniejącej instalacji następnie ponowny montaż wraz z wykonaniem próby szczelności.
W przypadku prac wykonywanych w obrębie ścian działowych niezbędnym będzie w sytuacji stwierdzenia braku podparcia fundamentu pod ścianą działową miejsce takie należy odpowiednio zagęścić oraz uzupełnić ubytki mieszanką wypełniającą.
Zaleca się również celem likwidacji dalszego zagrożenia osiadania i degradacji elementów użytkowych i konstrukcyjnych budynku, jakim są posadzki parteru i ściany działowe parteru:
- rozebranie obudowy kominkowej wraz z kasetą kominkową w pokoju dziennym/salonie i zabezpieczenie do ponownego montażu,
- demontaż drzwi i ościeżnic schodów drewnianych oraz zabezpieczenie do ponownego montażu,
- demontaż urządzeń sanitarnych w łazience oraz wc i zabezpieczenie do ponownego montażu,
- po wykonaniu wszelkich prac z wiązanych z wymianą posadzek i ponownym montażem urządzeń wykonanie prac malarskich pomieszczeń;
- wykonanie opaski szer. 50 cm z kostki betonowej wokół budynku, celem jak najdalszego odprowadzenia wód opadowych od budynku. Niezbędnym będzie usunięcie krzewów i roślin znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie ścian budynku mieszkalnego;
- uporządkowanie sposobu odprowadzenia wód opadowych poprzez wykonanie stosownego drenażu opaskowego łączącego obwodowo wszystkie istniejące studzienki chłonne, ze zrzutem (przepompownią) odprowadzającym wody opadowe poza obszar oddziaływania na budynek.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
1) Dokumentacja Projektowa – załącznik nr 3 do SWZ
2) Kosztorys szczegółowy ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający zaznacza, że w ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie w zakresie zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich prac składających się na całość przedmiotu zamówienia wykonanie czynności oraz robót wynikających z Dokumentacji Projektowej oraz z kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182559,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196659,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182559,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Sebastian Iwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711711709

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 27

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182559,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.