Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00555351/01 - Wynik z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71da3bab-7f9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - z podziałem na zadania nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizowane w ramach Projektu „K9 EUROPE” – finansowane z Mechanizmu Finansowego EOG;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67045,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Laptop z pakietem aplikacji biurowych zgodny z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 6747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Zestaw komputerowy z 2 monitorami zgodny z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 17876,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Słuchawki zgodne z OPZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 32342100-3 - Słuchawki
4.5.5.) Wartość części: 284,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Zasilacz awaryjny UPS zgodny z OPZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 3048,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Tablet Typ 1 z akcesoriami zgodny z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9739,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Tablet Typ 2 z akcesoriami zgodny z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6504,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – Drukarka laserowa lub LED monochromatyczna z interfejsem sieciowym i dodatkowym wyposażeniem zgodna z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 6823,25 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne laserowe lub LED z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 3418,92 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe z dodatkowym wyposażeniem zgodne z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 1626,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – Drukarka mobilna (przenośna) atramentowa kolorowa z możliwością skanowania i dodatkowym wyposażeniem zgodna z OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 10975,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11033,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14698,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14698,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORTI Krzysztof Jurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961071588
7.3.3) Ulica: Marii Curie Skłodowskiej, nr 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14698,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa "
- Wyk. kompl. dokum. projekt. z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. "Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) - I etap
- Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach doposażenia laboratorium LSTPD
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.