eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób Wewnętrznych (...) - II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji
celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób
Wewnętrznych (...) - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji
celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób
Wewnętrznych (...) - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d68ed7d-ddfd-43e7-a12d-0d1b6f1fa1e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-42/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 769260,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 340243,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38423100-7 - Ciśnieniomierze

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 332056,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 15994,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 10108,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 13726,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 62364,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 56305,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340416,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491

7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208

7.3.4) Miejscowość: Świnna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-331

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491

7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208

7.3.4) Miejscowość: Świnna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-331

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7877,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „byt-med” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260002134

7.3.3) Ulica: ul. Witczaka 66/12

7.3.4) Miejscowość: 41-902

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Famed Żywiec Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272685925

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13716,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13716,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13716,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491

7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208

7.3.4) Miejscowość: Świnna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-331

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13716,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60723,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60723,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60723,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige – Med. s.c. Anna Lewandowska, Prestige – Med. s.c. Jakub Mądry

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592051694

7.3.3) Ulica: Borówno 46A

7.3.4) Miejscowość: Borówno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60723,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57898,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57898,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57898,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige – Med. s.c. Anna Lewandowska, Prestige – Med. s.c. Jakub Mądry

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592051694

7.3.3) Ulica: Borówno 46A

7.3.4) Miejscowość: Borówno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57898,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.