Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509859/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00525574/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji
celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób
Wewnętrznych (...) - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacjicelowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób
Wewnętrznych (...) - II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d68ed7d-ddfd-43e7-a12d-0d1b6f1fa1e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-42/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 769260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 340243,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38423100-7 - Ciśnieniomierze
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 332056,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 15994,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 10108,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 13726,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 62364,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dlaWojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania
współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na
zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III
piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz
asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków
wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji
oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 56305,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340416,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491
7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208
7.3.4) Miejscowość: Świnna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491
7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208
7.3.4) Miejscowość: Świnna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „byt-med” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260002134
7.3.3) Ulica: ul. Witczaka 66/12
7.3.4) Miejscowość: 41-902
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BYT-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BYT-MED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Famed Żywiec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272685925
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „IRGO” Ireneusz Gołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532228491
7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 208
7.3.4) Miejscowość: Świnna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "IRGO" Ireneusz Gołek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60723,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60723,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60723,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige – Med. s.c. Anna Lewandowska, Prestige – Med. s.c. Jakub Mądry
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592051694
7.3.3) Ulica: Borówno 46A
7.3.4) Miejscowość: Borówno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60723,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57898,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57898,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57898,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige – Med. s.c. Anna Lewandowska, Prestige – Med. s.c. Jakub Mądry
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592051694
7.3.3) Ulica: Borówno 46A
7.3.4) Miejscowość: Borówno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57898,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana kabla zasilającego 20kV relacji GPZ Brzezinka pole nr 29 a Stacja Transformat. 20kV pole nr 8 na odcinku od ul. K. Miarki do ul. Leśnej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK PS "Mysło
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych wraz z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych Część I: Górniczy wyciąg szybowy szybu Budryk Część II: Górniczy wyciąg szybowy szybu Jan III
- "Dostawa licencji MS Exchange lub równoważnej - ujednolicenie usług pocztowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa sprzętu medycznego (35)
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Wyposażenie Oddziałów i Pracowni Szpitala w specjalistyczne i pomocnicze urządzenia medyczne do wspomagania leczenia pacjentów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.